חליפות חתן בירושלים (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
חליפות חתן בירושלים (צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

חליפות חתן בירושלים ואופנת גברים

לרוב, הכלה נמצאת במרכז ההתארגנות לחתונה וסביבה מתרחשת תשומת הלב המרכזית. אולם בשנים האחרונות ניכרת המגמה של יחס מיוחד והכנות מוקפדות לבגדיו של החתן. נכון שחתן לא מפנטז על חליפה מסויימת מאז ילדותו, כמו הכלה, אבל זו הסיבה שצריך להתייעץ עם המומחים שיתאימו עבורו את החליפה המושלמת ליום הכלולות, שתיראה עליו מצוין וירגיש בה נוח. הכירו את החנויות לחליפות חתן בירושלים שיעניקו לכם את האפשרות להיות לבושים באופן מרשים וחגיגי ביום המרגש

פורסם בתאריך: 28.2.19 13:12

רוברטו חליפות חתן בירושלים

רוברטו חליפות (צילום: Justin Orwin)

"רוברטו" הינה רשת חנויות לבגדי גברים וחליפות המובילה בישראל מזה 40 שנה. ברשת הוותיקה נמכרת סחורה אירופאית ברמה הגבוהה ביותר והיא יבואנית בלעדית של אחד ממותגי האופנה המובילים בעולם – John Peter London. הקולקציות בחנות משלבות איכות תפירה איטלקית וסגנון עכשווי יוצא דופן אשר מביא ניחוח אירופאי לגבר הישראלי. מגוון החליפות רחב וניתן למצוא חליפות בשלל מידות, דגמים וצבעים:  מהגזרות הכי מודרניות של סלים-פיט וסקיני ועד לגזרות קלאסיות ועל זמניות, מטוקסידו ועד לחליפת שלושה חלקים, פשתן ועוד. בנוסף, לעומת חנויות אחרות, הרשת מציעה טווח רחב של מידות, ממידות קטנות מאוד ועד למידות גדולות, כך שכל חתן יכול למצוא מענה וחליפה נוחה שמתאימה למידותיו. לצד האיכות והמגוון הרחב, המחירים אטרקטיביים ומתאימים לכל כיס.

כמו כן, הרשת שמה דגש על רמת שירות גבוהה, צוות החנות מיומן, בקיא בטרנדים החמים ביותר ובסחורה הנמצאת בחנות ויודע להתאים לכל לקוח את החליפה המושלמת. הצוות מעניק שירות אישי לכל לקוח ומתאים לו חליפה המתאימה לצרכיו הספציפיים ולסגנונו וטעמו האישי. במידה ויש צורך בתיקונים, ניתן להתאים את החליפה למידותיו המדויקות של הלקוח ללא עלות ולשביעות רצונו. כך, השירות המצוין אשר שם את הלקוח ורצונותיו במרכז, האיכות הגבוהה של הסחורה והמחירים האטרקטיביים הופכים את "רוברטו" לאחת מהחנויות האהובות והמוכרות ביותר בירושלים ובארץ.

מלבד חליפות חתן, בחנות תוכלו למצוא מגוון קולקציות הכוללות ביגוד לאירועים או ליום יום, מקולקציה ספורטיבית ועד למחויטת ביותר: חולצות מכופתרות, ג'ינסים, טישרטים, חולצות פולו, מעילים, סריגים, טרנינגים וכמובן חליפות. כל הקולקציות מתחלפות בהתאם לעונה ולטרנדים החמים ביותר בעולם האופנה.

לוגו

כתובת: קניון מלחה, קומה ראשונה, דרך אגודת ספורט בית"ר 1, ירושלים

טלפון: 054-6688102

לאתר: roberto.online

לפייסבוק: Roberto Menswear רוברטו בגדי גברים



OHHA MEN'S חליפות חתן בירושלים

אוהה מנס (צילומים: שלמה זגורי אוסטין)

אוהה מנס (צילומים: שלמה זגורי אוסטין)

חנות Ohha men's, המתמחה באופנת גברים, ממוקמת בקניון רמות שבירושלים ומתפרסת על פני 200 מ"ר של הלבשה אלגנטית לגברים ולנוער. Ohha החלה את דרכה לפני כ-25 שנים בייצור חולצות איכותיות מבדים מעולים. לפני מספר שנים רכשה הרשת את המותג "אוסטין", המתמחה שנים רבות בחליפות אופנתיות וסופר-איכותיות. כיום ניתן למצוא בחנות חליפות חתן המיוצרות במיטב הטכנולוגיות בתחום הטקסטיל, כולל מחלקות נפרדות לכל פריט: מחלקת נעליים, מחלקת חגורות ענקית, מחלקה עם כ-2,000 סוגי עניבות ופפיונים וכמובן מחלקת חליפות חתן.  המבחר העצום מאפשר לכל חתן למצוא חליפה ואקססוריז שיתאימו לטעמו האישי ולסגנונו.

הקולקציה בחנות משתנה מדי שלושה חודשים וניתן למצוא בה את הטרנדים החמים ביותר בעולם החליפות ואופנת הגברים. ישנן חליפות בכל הצבעים ובכל הגזרות – סלים פיט, סקיני וגזרות קלאסיות. בנוסף, ישנו מגוון רחב של מידות בדגש על מידות קטנות או גדולות במיוחד וניתן למצוא חליפות לכל גיל – החל מילדים ועד לגיל 120.

סימי, מנהלת החנות, מספרת על הייחוד שלה: "מכיוון שאנחנו גם היצרנים, נחסכים מהלקוח פערי התיווך הרבים ולכן המחיר שלנו אטרקטיבי מאוד. הלקוח בעצם מרוויח פעמיים, גם מוצר סופר איכותי וגם מחיר שווה לכל כיס. אני יכולה להגיד בוודאות שאם לקוח קונה אצלנו פעם אחת, הוא נשאר איתנו לתמיד. המבחר הענק, המחירים הנוחים והשירות האישי של צוות החנות מעניקים ללקוח חוויה חיובית ויוצאת דופן. כמובן שגם העובדה שהחנות ממוקמת בקניון רמות מאפשרת חווית קנייה נוחה ונעימה, עם חנייה בשפע. בקיצור – מקסימום איכות במינימום מחיר".

לוגו

כתובת: קניון רמות קומה 1, שדרות גולדה מאיר 255, רמות, ירושלים

טלפון: 02-9948041

לפייסבוק: OHHA Men's – אוהה מנס

 

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר