סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)
סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

סופר סטור, אבו גוש כל מה שאתם מחפשים

One Stop Shop ענקית, שנותנת מענה לכל צורך במחירי רצפה מהיבואן, ישירות לצרכן, ללא פערי תיווך

פורסם בתאריך: 4.7.18 13:24

הבעלים של חנות הסופר סטור, הוא יזם בנשמתו. כתושב אבו גוש הוא זיהה צורך ממשי אצל אנשי הכפר והסביבה, כיוון שלטענתו קיים מחסור של חנויות באזור. נוצר מצב שבו, תושבי אבו גוש נאלצו להרחיק בשביל פריטים קטנים עד לירושלים, רמלה, ואפילו תל-אביב. על המחסור הזה הוא בנה אימפריה מקומית, בדמות חנות ענקית, בגודל של 1,000 מטרים שמכילה מגוון ענקי של מוצרים שונים. "סופר סטור" היא One Stop Shop, שמעסיקה 15 עובדים. המוטו המוביל של בעלי החנות הינו המחיר הנמוך ביותר בעבור המוצר האיכותי ביותר.

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

מה ההתמחות של סופר סטור?
"סופר סטור היא עסק שמבוסס על היעדר החנויות הקמעונאיות באבו גוש. למשל, בכפר לא קיימת חנות צעצועים לילדים, אז פתחנו אצלנו מחלקה שמתפרסת לגודל של 100 מטרים שכל כולה מוקדשת לצעצועים, ובמחירים הכי זולים בארץ. למשל, אצלנו תוכלו למצוא בימבה ג'וק, שילדים כל כך אוהבים ב-39 שקל בלבד. בכל הארץ אין מחיר נמוך שכזה. בנוסף יש אצלנו מגוון רחב של מחלקות, שנותנות מענה של ממש לכל צורך שצץ. כיום, הלקוחות כבר לא צריכים להרחיק לכת בשביל זוג גרביים, או צלחת. בנוסף לזה, הסוד שלנו למחירים כל כך נמוכים נעוץ בעובדה שאנחנו מוכרים את המוצרים שלנו, מהיבואן ישירות לצרכן, תוך כדי ויתור על מחירי התיווך. קשה מאוד להתחרות בזה. החנות שלנו מושתת על שיטת ה- One Stop Shop. זהו הטרנד בענף הקמעונאות, שאני מעריך שעם השנים ילך ויגדל. השיטה הזאת מתבססת על תפירת מענה מדויק ללקוח. זאת אומרת, ברגע שהלקוח נכנס לסופר סטוק, הוא מוצא את כל מבוקשו בקלות, ביעילות, ומסיים את חוויית הקנייה במהירות. לרבות זמן ההמתנה בקופה, והשירות שהוא מקבל מצוות החנות לאורך כל התהליך. בנוסף לזה, החנות בנויה בצורה אינטואיטיבית. באופן זה הלקוח לא ילך לאיבוד בתוך ים המוצרים, שפזורים על המדפים".

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

מה הייחודיות של החנות?
"החנות עמוסה בכ-12,000 פריטים בכל רגע נתון. זאת כמות עצומה שנותנת מענה לכל צורך. אין לקוח שלא מוצא אצלנו פתרון לכל הדברים אותם הוא מבקש להשיג. בגלל שאנחנו מייבאים חלק גדול מהסחורה שלנו, יש אצלנו מוצרים ייחודיים שלא מוצאים בהרבה מקומות בארץ. לדוגמא יש לנו קופסאות אחסון בכל הגדלים והמינים, אפילו עד 250 ליטר. יש לנו גם את כל סוגי פתרונות האחסון, כדוגמת ארונות שירות. על כל זה, צריך להזכיר את המחירים הנמוכים שאנחנו מספקים ללקוחות שלנו. כמו כן, סופר סטור, החנות מורכבת ממחלקות שונות ומגוונות, על מנת שללקוחות יהיה קל יותר להתמצא. אבל הקרנבל הגדול באמת, מתרחש בסוף השבוע, כאשר הכפר שלנו מתמלא באנשים מכל הארץ, שמגיעים לטייל באזור ולמסעדות. אחרי שהם מסיימים ארוחה מקומית טובה, הם מגיעים אלינו לחנות ונהנים מהשירות ומהאיכות של הסחורה".

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

איזה מחלקות יש בחנות?
"יש הרבה מחלקות. לדוגמא מחלקה לחצר שכוללת ריהוט גן ודשא סינטטי. יש מחלקה של כלים חד פעמיים שיש בה גם נישה לפריטים של יום הולדת. במחלקה הזאת אנחנו יודעים לתת את המחירים הנמוכים ביותר, ומגיעים אליה אנשים מרחוק. יש לנו מחלקה של טקסטיל, שכוללת שטיחים, מגבות, ווילונות ועוד. מחלקה של כלי בית שכוללת את כל הציוד למטבח, לרבות סירים, מחבתות, כלי זכוכית, ועוד. בכל אבו גוש, לא קיימת חנות להלבשה תחתונה, אז הקמתי גם מחלקה להלבשה תחתונה. מחלקה שמתמחה במוצרים לחצר ולמרפסת. החשדות הטובות הן, שלאחרונה, הגדלנו את השירות שלנו ופתחנו מעבדה מקצועית לתיקון תקלות במכשירי סלולר".

 

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

איך אנשים מגיבים לחנות?
"הלקוחות שלנו הם אנשים שבאים לחפש דברים מיוחדים, שאי אפשר למצוא בכל מקום. הם מספרים לנו, שהם נהנים מהשירות ומחוויית הקנייה. כל מה שעולה להם בראש, הם באים למצוא אצלנו, במחירים הכי נמוכים בארץ. אפשר פשוט להיכנס לחנות, לאסוף כמה מוצרים במהירות ולצאת. זאת קנייה מהירה ונוחה".

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

מי קהל הלקוחות שלך?
"מגיעים אלינו אנשים מכל הארץ, ובכל הגילאים, כי יש לנו מגוון רחב של מוצרים. למשל, אנחנו מוכרים כלי כתיבה לילדים, למשרד ולחזרה לבית ספר. יש לנו גם כלי בית, עבור קהל יותר בוגר, מוצרי חשמל שמיועדים לילדים ולמבוגרים. אפשר להשוות מחירים באינטרנט ולראות שאני הכי זול".

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

סופר סטור (צילום: אפקט מדיה)

רחוב הוואדי 61, אבו גוש,
100 מ' ממחלף עין חמד.
פתוח כל יום מהשעה 8:00-21:00
כולל שישי שבת.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר