יובל דיין (צילום: זוהר רון)
יובל דיין (צילום: זוהר רון)

יובל דיין תופיע בפסטיבל עין כרם

אמנים מהשורה הראשונה ממלאים את עין כרם בשלושת ימי הפסטיבל, גם יובל דיין תהיה שם

פורסם בתאריך: 6.10.17 16:16

מיליוני צפיות ביוטיוב, מאות אלפי מעריצים וקול אחד מרגש. אמנים מהשורה הראשונה מגיעים להופיע על הבמות בפסטיבל עין כרם, אחת מהם היא יובל דיין, כן כן, זו עם רעמת התלתלים והצליל הכובש.
ביומו השני של הפסטיבל, יום שני 9.10.17 תופיע יובל דיין על הבמה בתחילת רחוב המעיין בשעה 22:00 – הכניסה חופשית!

לפני ההופעה תוכלו ליהנות מהופעות נוספות:

על הבמה לצד מעיין מרים:

  • 18:00-19:30 – אנאסמבל "קיימאק" (הקצף של הקפה בטורקית) – מוזיקה אינסטרומנטלית אתנית-עולם טורקית, פרסית ויוונית. במופע 9 נגנים: קמנצ'ה, סאג, קונטרבס, כינור, פרקשן, קאנון, קלרינט, תוף דבוש ו- 2 זמרות.
  • 19:40-20:25 – אירוח של להקה גאורגית –  45 דקות של מוזיקת עולם
  • 20:40-21:30 – אנא עארף ANNARF
  •  21:30-21:50 – מארחים את AVEVA
  • 22:00-23:00 – יובל דיין ולהקה

 

  annaRF – רגאיי אתני אלקטרוני  יופיעו בשעה 20:40. מדובר בהלהקה שהמציאה את המושג חפלה אתנית אלקטרונית, אשר מופיעה על במות הפסטיבלים הכי גדולים בארץ. עם שילוב של כלי נגינה עתיקים (קמנצ'ה, סאז פרסי) וביט אלקטרוני עכשווי, הלהקה הישראלית כבשה במות בטורקיה, בארץ ובאירופה – ועכשיו תוכלי ליהנות ממנה גם בפסטיבל עין כרם.

הנה הצצה:

מיד לאחריה תעלה להקת AVEVA במופע אפרו- סול עם גרוב אתיופי סוחף ומהפנט. הלהקה כבשה את המצעדים בגלגצ עם הסינגל I WANNA GO , הנה הצצה גם ללהקה הזו שתופיע, כאמור, בפסטיבל עין כרם, ביום שני 9.10.17 בשעה 21:30:

 

 

מה עוד? 

דוכני אמנות, מופעי רחוב ומתחם ילדים שיפעל בין השעות 19:00-21:00 עם להטוטנים, סדנאות הליכה על קביים, ציורי פנים, שעת סיפור ומתחם אלף לילה ולילה.

איך מגיעים?

הציבור מוזמן לחנות באזור הר הרצל ובחניון הר הרצל ולהינות משירות של הסעה פנימית. שני שאטלים (אוטובוסים ממוזגים) ביום שני ה- 9/10 יחלו לפעול מהשעה 17:00, כשעה לפני תחילת פסטיבל עין כרם. הורדה ליד מסעדת כרמא, איסוף מול מסעדת כרמא ליד עמדת הדיילת.

ציבור המגיע מאזור הקסטל-מבשרת, לא יוכל השנה להחנות בחניון בית הספר החקלאי בגלל עבודות שיפוץ, לכן מומלץ להגיע למורדות כרמית, או להר הרצל.

לאתר פסטיבל עין כרם

לפייסבוק פסטיבל עין כרם

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר