בעלי המסעדות והשפים המשתתפים ב"אוטו-אוכל" (צילום: איתי מוניקנדם)
בעלי המסעדות והשפים המשתתפים ב"אוטו-אוכל" (צילום: איתי מוניקנדם)

תגיעו רעבים: 'אוטואוכל' במתחם גיא בן הינום

המסעדות הטובות בירושלים יגישו למבקרים בחודשים יולי-אוגוסט מנות שף במחירים אטרקטיביים - בכל יום בין השעות 18:00 ל-23:00

פורסם בתאריך: 3.7.18 22:03

השפים הירושלמים מתאחדים לחגיגה קולינרית מיוחדת במינה: במהלך החודשים יולי ואוגוסט יחנו רכבי אוכל צבעוניים במתחם גיא בן הינום, ויציעו למבלים מבחר ממנות השף של המסעדות המובילות בסצנה הקולינארית בבירה, במחירים מיוחדים. 'אוטואוכל' יהיה פתוח למבקרים בין השעות 18:00 ל-23:00, ובכל שבוע יתארחו בו שלוש מסעדות ירושלמיות חדשות, שיציעו מנות שף מתחלפות במחירים שינועו בין 25 ל-35 שקלים למנה.


  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באנדרואיד
  • להורדת האפליקצייה של "כל העיר" באייפון

לצד ה'אוטואכל' יפעל בר אלכוהול גדול, ייערכו מופעים של תקליטנים ולהקות, ויוקרנו משחקי המונדיאל וסרטי קולנוע על מסך ענק במהלך כל הקיץ.

המסעדות שישתתפו בחגיגה: מחניודה, קרייב, 1868, פיורי, משק עפאים, סדנא, מונא, אנה, קדוש, דוויני, סטיישן 9, סאטיה, המוציא, אדום, אטלייה, סושי רחביה, יודלה, ג'קו סטריט, רחל בשדרה, קפה אסיה, דולפין ים, אנג'ליקה, אישטבח, לואיזה, לוקאס, טלביה וגראנד זירו.

בין המנות שיוגשו במתחם: מסעדת 'קרייב' תגיש שווארמה מקסיקנית של בקר, טלה ואננס על טורטיית תירס רכה תוצרת הבית, עם בצל כבוש, צ'ילי, כוסברה וליים, וכן נקניקייה איטלקית שמנה תוצרת הבית עם חרדל, פלפלים קלויים, בצל מקורמל בבירה, שומר כבוש בלחמנייה רכה ולקינוח – צ'ורוס תוצרת בית עם טופינג ורטבים לבחירה.
מסעדת 'אנג'ליקה' תגיש באן שוק אווז מפורק עם איולי חזרת ובצל מוחמץ, טאקו שווארמה של דג ים עם אריסה ולימון כבוש, ולקינוח בקלוואה פיסטוק וגלידת פיסטוק.

מסעדת 'משק עפאים' תגיש בורקאסון מנגולד וגבינה בשלה, פיתת משק עם לאבנה, אריסה, לימון כבוש, רוקט, חצילים וקישואים קלויים, מסבחה שעועית לימה, ולקינוח – קראמבל פירות קיץ וקרם צחור.

שף מרכוס גרשקוביץ, היועץ הקולינרי של הפרויקט: "בשנים האחרונות התפתחה בירושלים סצנה קולינרית ייחודית, מהטובות בארץ, המושכת אליה בליינים וסועדים רבים מהעיר ומחוץ לה. 'אוטואוכל' הוא הזדמנות עבורנו ליצור אירוע קולינרי קיצי שמאפשר לעוד אנשים לבוא, להכיר ולטעום את הטעם הירושלמי, שמשלב מקומי עם עולמי ומסורתי עם חדשני, דרך המנות שהורכבו במיוחד לאירוע. אנו שמחים על הצטרפותן של המסעדות הטובות בעיר, ומאוד מקווים שהאירוע יהפוך להיות חגיגה מסורתית מדי שנה".

השפית-קונדיטורית קרן קדוש, מקפה קדוש בעיר: "אנחנו תמיד שמחים לשתף פעולה במיזמים שנותנים לנו פלטפורמה להציג את הרמה הגבוהה של המסעדות שירושלים, בטח כשמדובר במקום נדיר ביופיו. אירועים מסוג זה מדגישים כמה ירושלים עיר ססגונית, צעירה ותוססת".

מושיקו גמליאלי, השף והבעלים של מסעדת אנה ומונא: "זה פרויקט שמחבר בין הקולינריה העילית בירושלים לבין הקהל הרחב. קהילת השפים בירושלים מגוונת ותומכת, וזו הזדמנות טובה להראות לאן הגענו בדרך מקורית ושונה".


תערוכת תצלומים נדירים – רגעים לאחר איחוד העיר

להתעורר עם מזל מהמחניודה – הכל על הקפה האיטלקי


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

3 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    איפה זה נמצא בדיוק ?? מתחם גיא בן הינום ???

  2. צבי

    היום האירוע עדין לא נפתח. עשרות רבות של משפחות מאוכזבות נאלצו להסתובב לאחור לאחר שהאחראי סופסוף הודיע באנטיפתיות על עיכוב של לפחות שעה בפתיחה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר