מיץ מרק (צילום: בועז לביא)
מיץ מרק (צילום: בועז לביא)

טבעוניים להתפקד: רשת "מיץ מרק" הגיעה לירושלים

טרנד המזון הטבעי והבריא נוחת בעיר הבירה

פורסם בתאריך: 5.8.18 10:18

סניף ירושלמי כשר של רשת "מיץ מרק" נפתח במרכז העיר. במקום יוגש אוכל טרי ובריא ללא פשרות בטעם, כשכל המנות עשויות 100% רכיבים טבעיים: ללא מוצרים מן החי או חומרים משמרים. מיץ מרק מביא אתו בשורה של אוכל טבעוני וצמחוני ואפשרות למשלוחים הביתה או TA. בעלי 'מיץ מרק' הם טבעונים וותיקים בעצמם, שהחליטו להביא את האג'נדה אל העסק.

 

פודינג צ'יה (צילום:

פודינג צ'יה (צילום: בועז לביא)

התפריט של 'מיץ מרק' מפורסם בשל מבחר המרקים הענק – מרק הודי ריחני, מרק גזר מקורמל, מרק פרסי של תרד ועדשים או כתום עם קרם קוקוס, כהמרקים מוגשים עם לחם מחמצת או אורז. לצד המרקים מוגשים גם תבשילים ביתיים מנחמים שמגיעים עם אורז לבן \ מלא \ קינואה \ קוסקוס: חורשט סבזי, בטטה עדשים ומגולד, דאל עדשים תירס ופלפל, מרק חציל תאילנדי וגם קישוא אפונה ונענע בשום. בקיצור ממש לא משעמם. בנוסף מציע התפריט גם ארוחות בוקר מיוחדות כמו חביתת קמח עדשים וטופו, שקשוקה או חביתה 100% מהצומח, פודינג צ'יה עם פירות העונה, או כריכים מיוחדים כמו ארטישוק בממרח לימון כבוש.

במיץ מרק דאגו גם לתחום הבריאותי – הפירות והירקות נסחטים בשיטה ששומרת על הסיבים ועל הערכים התזונתיים, ורכיבי כל המנות הם המתאימים ביותר לתזונה בריאה ומאוזנת. גם מקומם של המיצים והשייקים לא נפקד, משלל פירות, ירקות, אגוזים מגוונים, עלים ירוקים ועוד המון דברים טובים. בנוסף למנות המוגשות במקום, ניתן לרכוש הביתה מגוון רחב של גבינות טבעוניות, שוקולדים טבעוניים מפנקים ואפילו גלידות. הכל טבעי, הכל טרי, והעיקר, הכל טבעוני.

גלידה טבעונית ברשת מיץ מרק (צילום: מיץ מרק)

גלידה טבעונית ברשת מיץ מרק (צילום: מיץ מרק)

בתחילת דרכה התמקדה רשת מיץ מרק במרקים ומיצים, אך עם חלוף הזמן ולאור הביקוש הרב החלה להגיש סלטים, ארוחות בוקר ותבשילים ביתיים כאשר כולם 100% טבעיים: ללא מוצרים מן החי וללא חומרים משמרים. כיום ניתן למצוא את סניפי הרשת גם בתל אביב וגבעתיים.

זכיינית הסניף, אתי יעקב: "פתיחת המקום היא חלום שהתגשם. השקענו הרבה על מנת שהסניף יתאים לכל הירושלמים באשר הם, בין אם שומרי כשרות, הורים לתינוקות בעגלה, נכים ואנשים שנמנעים מגלוטן. אלינו כולם מוזמנים, ותמיד בכיף"

מיץ מרק בירושלים, כשר

רח' הלל 4. פתוח א'- ה' 8:00-23:00 ו' 8:00 עד 15:00.

טלפון: 1-700-703-704

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. צמחוני

    רק בעיה קטנה: השירות, לפחות בשעות הערב, הוא מתחת לכל ביקורת, שלא לדבר ששלושה רבעים מהמנות לא היו ניתנים להזמנה. לא נראה שיש מנהל משמרת ואנשים עמדו זמן ממושך בדלפק ללא שום התייחסות של עובדי המקום וגם כשהואילו בסופו של דבר להגיש את המנות הגישו לשניים מאיתנו בכלי הגשה מכובדים ולשניים האחרים בכוס נייר גדולה… וזאת למרות שישבנו במקום. אני לא מתייחס למחירים אפילו, אבל מקווה שזה רק מחלות ילדות, אמנם אין לנו הרבה מסעדות טבעוניות, אבל גם לטבעונים מגיע שירות נורמאלי(כמו בוילאג' גרין, למשל).

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר