דיאנה כצמן עם צוות מנהלי לאפאייט (צילום: יקי צימרמן)
דיאנה כצמן עם צוות מנהלי לאפאייט (צילום: יקי צימרמן)

סינדרלה מירושלים: זכתה ב-12,000 שקלים לקניית נעליים לכל השנה

דיאנה קצמן היא הסינדרלה מירושלים שזכתה ב-12,000 ₪ לקניית נעליים לכל השנה. בנוסף אליה, כ-80 "סינדרלות" מכל הארץ זכו ב 1,000 ₪ כל אחת, לרכישת נעליים ברשת "לאפייט"Lafayette Italy במסגרת הגרלה מיוחדת שהתקיימה לרגל חגיגות 80 שנה לרשת

פורסם בתאריך: 20.8.18 09:53

בשבוע שעבר, באירוע מלא שיק איטלקי, הנהלת "לאפייט" Lafayette Italy , רשת הנעליים והתיקים, העניקה לדיאנה קצמן מירושלים את הפרס הגדול בו זכתה במסגרת הגרלה מיוחדת שהתקיימה לרגל חגיגות 80 שנה לרשת. הוענקו לה נעליים לכל השנה בשווי 12,000 ₪. הזוכה הנרגשת, אשר הגיעה לאירוע מלווה באחותה, סיפרה במעמד זה כי היא מתחתנת בקרוב ולאור הזכייה היא תוכל לרכוש את נעלי החתונה לה, לחתן המיועד ולכל המשפחה, ב״לאפייט״.  ממש סיפור סינדרלה!

בנוסף לזוכה הגדולה זכו בכל הארץ כ-80 "סינדרלות" מקומיות בפרסים בשווי 1000 ₪ לכל אחת לרכישת נעליים. את הפרסים העניקו מנהלי הרשת, אשר הגיעו למקום והתרגשו יחד עם הזוכות.



הזוכה המאושרת כאמור, היא דיאנה קצמן, מירושלים, בת 29, עובדת בחברת תרופות בתור נציגה רפואית.  בעלה לעתיד, הוא סטודנט ומדריך זומבה. תפסנו את דיאנה בתוך ההכנות לחתונה, ושאלנו אותה איך זה מרגיש להיות סינדרלה:

שלום דיאנה.  ברכות ! איפה את גרה בירושלים?

בשכונת קטמון הישנה.

 איך הודיעו לך שזכית בסכום הזה לרכישת נעליים?

בעצם השתתפו בהגרלה נשים מכל הארץ אשר קנו בחנות וגם כאלה שהעלו פוסטים מקוריים בפייסבוק.  אני לקוחה של לאפייט והפעם העלתי פוסט חמוד שבו כתבתי על דודה שלי שהיא אופנתית מאד. פרסמתי אותו,  ועברתי הלאה.  לאחר כמה שבועות הגיע הטלפון שבישר לי ששמי עלה בגורל כזוכה הגדולה והזמינו אותי לאירוע של הרשת בסניף "גן העיר" בתל אביב.


דיאנה כצמן עם צוות מנהלי לאפאייט (צילום: יקי צימרמן)

דיאנה כצמן עם צוות מנהלי לאפאייט (צילום: יקי צימרמן)


איך הרגשת באותו הרגע?

וואו, אי אפשר לתאר! כל כך מרגש להיות הזוכה הגדולה! בחיים לא זכיתי בדבר. ופתאום משום מקום לזכות ועוד בדבר כזה?!? עבורי זה היה כמו הגשמת חלום, זו רשת שאני מאד אוהבת. בן הזוג שלי, בעלי לעתיד, בהתחלה לא האמין, אבל עכשיו אחרי שהבין שזה אמיתי הוא כבר מעיין בקטלוג ומחכה לקנות שם את הנעליים לחתונה. מהבחינה הזו לפחות ממש הסתדרנו.

מעבר לזה היה אירוע נחמד מאד, מכובד ומפנק. זכיתי להכיר את משפחת בלס, אשר הרשת בבעלותה. את ההורים, רפי ולינה בלס, בעלי הרשת, הילדים אליק ושלומי, המשמשים כמנכ"לים של "לאפייט" ואת התאומות המקסימות – אלינור ואליאנה.  היה נורא כיף לפגוש את האנשים מאחורי הקלעים ולשמוע איך מדי שנה הם נוסעים לאיטליה למעצבי העל האיטלקיים בכדי להביא את הנעליים האכותיות האלה לנשים בישראל. באירוע גם סיפרתי כי אני עומדת להתחתן בקרוב ומאותו הרגע ההתלהבות היתה גדולה מאד. משפחת בלס עטפה אותנו באהבה ובהמון ברכות וטיפים לקראת החתונה הקרבה.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר