יקיר כהן, שימי קדוש, בני אסרף (צילומים: באדיבות יקיר כהן, יובל כהן אהרונוב, אריאל חזן)
יקיר כהן, שימי קדוש, בני אסרף (צילומים: באדיבות יקיר כהן, יובל כהן אהרונוב, אריאל חזן)

תוספות שיער בירושלים | המומחים בתחום משתפים בטיפים חשובים

חולמת על שיער מלא ושופע? רוצה להיראות שוב צעיר וללא קרחת? תוספות שיער עושים רק אצל המומחים. קבלו את המקצוענים בתחום תוספות שיער בירושלים, שיהפכו אתכם למלאי ביטחון עצמי. מעצבי השיער שהבאנו לכם מתמחים בתוספות שיער בירושלים, הארכות שיער, עיבוי שיער באיכות גבוהה, ועיצוב נכון של השיער למראה טבעי ומושלם, והחשוב מכל - תוך כדי שמירה על השיער שלא יפגם

פורסם בתאריך: 10.12.18 11:02

מספרת שמפו

מספרת שמפו (צילומים: אריאל חזן, Hairdreams, פרטי)

מספרת שמפו (צילומים: אריאל חזן, Hairdreams, פרטי)

מספרת שמפו, בהנהלת בני אסרף, הפכה מזמן למוסד ירושלמי. בני השתלב במספרה של אביו כבר בשנות השמונים ומהר מאד הפך לכוכב והמשיך את דרכו של אביו כבעלים ומעצב שיער מוביל. כיום המספרה ממוקמת ברחוב הלל 13 ומשמשת כמרכז מקצועי בכל מה שקשור לתוספות שיער ושיטות ההחלקה המקצועיות והטובות ביותר.

״בשמפו תפגשי את HAirdreams – תוספות השיער הטובות בעולם עם ניסיון של אלפי לקוחות מרוצות", מסביר בני, "נשים רבות בכל גיל מגיעות אלינו עם שיער דליל ויוצאות מרוצות ומלאות בביטחון עצמי, עם מראה שיער טבעי לחלוטין. המותג מתחדש כל הזמן ומעביר אותנו סדנאות, לפני מספר חודשים נסענו לווינה ונחשפנו לתוספות השיער והטכניקות החדשות שיצאו בקרוב לשוק ואותן תמצאו אצלנו עם השירות הטוב ביותר וכמובן עם חיוך".

במספרה מתבצעות כל סוגי ההחלקות המקצועיות, עם התאמה מלאה לסוג השיער וללקוחה עצמה ועם תוצאות מדהימות. מותגי השיער הטובים בעולם בחרו בבני כספר מקצועי המתמחה בצבעי שיער ללא אמוניה ומחומרים טבעיים וכמעצב שיער מוביל וחדשני עם עיצובי שיער, תספורות ותסרוקות עם הטרנדים החמים ביותר בעולם.

בשנה האחרונה הצטרף לצוות בנו של בני, שון אסרף, ככח עולה וחדש המביא למספרה רוח צעירה ועדכנית. " שון ואני חזרנו לפני כחודשיים מהשתלמות בלונדון, וממשיכים לצאת כל הזמן להשתלם, ללמוד ולהתעדכן בעולם אפנת השיער. אין ספק שהיום יותר נשים עושות החלקה ותוספות שיער, על מנת לקבל שיער שופע, ואנחנו יכולים לומר בגאווה שאנו מהמובילים בתחום".

צוות המספרה כולל גם את אריאל, ספר מוכשר עם ניסיון עשיר בעיצובי שיער צעירים וחדשניים ואת חני הקוסמטיקאית המוכשרת שהגיעה לפני כ 15 שנה, אחרי שנים בהם לימדה בבית ספר לאיפור ובעשור האחרון אחראית במספרת שמפו על תחום הקוסמטיקה, איפור, איפור קבוע, פדיקור ומניקור.

אתם מוזמנים לבקר וליהנות מחוויית שירות מקצועית וכמובן מקפה טוב, חיוך ואוזן קשבת.

מספרת שמפו בהנהלת בני אסרף

כתובת: רחוב הלל 13, ירושלים

טלפון: 02-6257666

פייסבוק: shampoo.zapages


מספרת שימי קדוש

מספרת שימי קדוש (צילומים: יובל כהן אהרונוב, פרטי)

מספרת שימי קדוש (צילומים: יובל כהן אהרונוב, פרטי)

שימי קדוש הינו ספר ותיק אשר עוסק מזה כ-25 שנים בשיקום שיער דליל, תוספות שיער לנשים, גברים וילדים, הכנת פאות והדמיית זקיקי שיער. את דרכו החל ממקום אישי ומתוך כך נולדה תחושת השליחות החזקה אצלו והרצון לעזור לאנשים להרגיש טוב ובנוח עם עצמם.

"מגיעים אלי אנשים בטווח הגילאים 4-90", מספר שימי, "מטופלת אצלי ילדה בת 4 ששיערה נשר, היא הייתה עצובה וכועסת, סירבה לחבוש כובע ולהגיע לגן. היא הגיעה אלי עם הוריה ומיד לאחר הדבקת הפאה, תוך כדי שהסברתי לה על הנעשה, היא חייכה. הוריה התקשרו לספר לי שהיא שוב צוחקת והולכת לגן. אני חושב שאין תחושת סיפוק גדולה מזו בעבודה. לעומתה יש מטופלים צעירים שמרגישים טוב עם עצמם אחרי שהותאמה להם תוספת שיער לפי מידת הראש, לפי צבע השיער ואף לפי מידת צפיפות השיער. כל אלו גורמים לכך שהתוספת תשתלב באופן טבעי לחלוטין על הראש". שימי מדגיש כי עם תוספות השיער ניתן לעשות הכל: לשחות, להתקלח, גם מבחינת הטיפול מגיעים אחת לחודש לטיפול, בדיוק כמו שהולכים להסתפר אחת לחודש. אל המספרה מגיעים אנשים שהתקרחו עם הגיל וקשה להם עם ההתקרחות, גברים שעוברים הדמיית זקיקי שיער, חולים אונקולוגיים שמקבלים כאן חיזוק לדימוי העצמי ולביטחון העצבי, ובמידת הצורך שימי מגיע אליהם לבית החולים לטיפול בשיער.

שעות עבודתו של שימי גמישות והוא מקבל לקוחות גם בביתו שבצור הדסה בחדר שיועד לכך. לא ניתן להגיע אליו ללא קביעת תור מראש עקב הדיסקרטיות הנדרשת והרגישות ללקוח. "מגיעים אלי לקוחות מכל רחבי הארץ, מקרית שמונה, מטבריה, מאזור הדרום, הם מוכנים לנסוע עד לכאן כי פה הם מרגישים בית, משפחה ותחושה של שייכות".

מספרתו של שימי שוכנת ברחוב יהודה, רחוב פסטורלי בלב שכונת בקעה. זו מספרה קטנה ואינטימית, ביתית ומשפחתית, יוחד עם שירותו האדיב של שימי מרגישים מיד בבית. בנוסף, שימי מקבל לקוחות לצביעת שיער, החלקות אורגניות, הדמיית גבות בשיטת השערה. הוא מעיד של עצמו שהוא משתמש אך ורק בחומרים רפואיים ובהחלקות אורגניות, שלא לפגוע בשיער ומבצע זאת בחומרים המאושרים ע"י משרד הבריאות. "כמובן שחשוב לי לשמור על בריאות לקוחותיי ובעיקר בקרב אלו החולים, אך יחד עם זאת לא פחות חשוב לי לשמור על עצמי ועל בריאותי, לא אחשוף את לקוחותיי לחומרים כימיים ולא אקח סיכון שעלול לפגוע בהם או בעצמי".

ניתן לקבוע פגישת יעוץ ללא עלות ולא התחייבות.

כתובת: רחוב יהודה 1, ירושלים

לתיאום : 02-6744664 או 052-3875144

פייסבוק: masperatshimi

 

ספר על הבר

ספר על הבר (צילומים: באדיבות יקיר כהן)

ספר על הבר (צילומים: באדיבות יקיר כהן)

עם הרבה כישרון, אמביציה וראש יצירתי, יקיר כהן, רק בן 28, וכבר אוחז במספרה בעלת קונספט ייחודי "ספר על הבר" במבשרת. עוד מילדות אהב יקיר את עולם הספרות ובהיותו בן 12 בלבד נהג לספר את נשות המשפחה והחברים. כשהיה תלמיד בבית הספר התיכון החל בלימודיו אצל מישל מרסייה ואצל אודי ודוד ובתום לימודיו אף הצטרף לצוות של מישל מרסיה.ספר על הבר, היא חשיבה מחוץ לקופסא, שילוב מנצח של צורך ובילוי ובעיקר התחשבות ביומה העמוס של האישה, להסתפר בשעות לא שגרתיות באווירת יציאה לבילוי. "כמעצב יצירתי שחושב תמיד מחוץ לקופסא חיפשתי מספרה עם קונספט. משהו לא רגיל ולא משעמם", מספר יקיר, "חקרתי את הנושא והבנתי שישנן נשים רבות שמעדיפות להגיע לתספורת, צבע או החלקה בשעות מאוחרות ולא דווקא בשעות היום. נשים עסוקות מאוד, קרייריסטיות, עורכות דין, יזמיות, פוליטיקאיות שמסיימות את העבודה רק בתשע בערב ולכן ידעתי שהסלון שאפתח ימתח את שעות הפעילות עד אחרי חצות הלילה. כך שלפעמים אנחנו נועלים את הדלת ב- 3 לפנות בוקר. אנחנו מתאימים את עצמנו ללקוחות לא להיפך".

"בהמשך לקונספט של פעילות לילית חשבתי על משהו שיתאים לשעות הלילה, וכך פתחנו בר אינטימי שמשרת את הלקוחות שלנו בירות ושתיה קלה. הקונספט יצר 'באזז' מטורף והמקום הפך להיות מקום עליה לרגל גם לכאלה שלא רצו להסתפר, פשוט לבוא וליהנות". היום המספרה היא שם דבר בכל הארץ, כמודל של יצירתיות ומקצועיות, הקהל שמגיע ברובו הם אנשים שרוצים עיצוב שיער טרנדי ויודעים שזה מקום לא רגיל, שאפשר גם להירגע בו ולהתפנק.

המספרה מתמחה בצביעת שיער ברמה הגבוהה ביותר, כל סוגי הגוונים (בליאז, אומברה) ובשיטות מתקדמות לשילוב צבע, וכן בהחלקות בלעדיות באזורנו. כמו כן מבצעים סידור ועיצוב זקנים, תספורות לגברים ולילדים. לטוטאל לוק מושלם פועל במספרה גם מכון קוסמטיקה מקצועי בניהול לירון ששון, להסרת שיער בלייזר ידית הקרח המתקדמת בעולם, זאת לצד טיפולי פנים, בניית ציפורניים, פדיקור מניקור, ועוד. "מעבר לכך כמובן, הערך המוסף שאנחנו נותנים שאין בשום מקום באזור – הבר הכיפי והאווירה הייחודית, ההקשבה לצרכי הלקוחות, השירות האישי המקצועי והטיפול האישי, כי אנחנו באמת אוהבים את הלקוחות שלנו ומעניקים להם את מלוא תשומת הלב".

מצפה הבירה 3, מבשרת ציון

טלפון: 077-2044704

פייסבוק: ספר על הבר

אינסטגרם: saparbar

 


כתבה שיווקית


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. לימור

    אני ממליצה על דורית משעלי, מקצועית מאוד עם מחירים סבירים מאוד. תמיד יוצאת מרוצה וגם כאלו שהפנתי אליה.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר