(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)
(צילום אילוסטרציה: פוטוליה)

גני ילדים פרטיים בירושלים שכדאי לכם להכיר. ההרשמה החלה!

אין ספק כי החוויות שעובר ילד בגן הילדים משפיעות על המשך חייו ואופיו. ריכזנו כאן גני ילדים פרטיים בירושלים, שיספקו לקטנטנים שלכם חוויות משמעותיות ומעשירות שיעצבו את עולמם הפנימי, התפתחותם ואושרם בדרך הכי טובה שאפשר

פורסם בתאריך: 21.2.19 10:57

מנהל קהילתי גינות העיר | טלפון: 02-5664144

גינות העיר (צילומים: אבי נועם)

גינות העיר (צילומים: אבי נועם)

גן "תות", "פטל" ו—"דובדבן" הם שלושה גני ילדים מקסימים ומשפחתיים אשר פועלים תחת מנהל קהילתי גינות העיר. לכל גן ישנו היבט מיוחד משלו, אך המשותף לכולם הוא השימוש בשיטת חינוך ייחודית אשר מאפשרת לצוות הגן לראות כל ילד באופן הוליסטי, לתת מענה לצרכיו הספציפיים ולהביא לצמיחתו. הגנים פועלים בקבוצות קטנות של עד 20 ילדים עם שלוש נשות צוות, ומיועדים לילדים בגילאי שנה עד שלוש. כל אחד מהגנים מתאפיין באופי שונה, כך שכל הורה יוכל למצוא את הגן המתאים ביותר לילדו.

גן דובדבן, ממוקם בעמק רפאים 12 ומיועד לפעוטות בגילאי שנה – שנתיים. הגן, הפועל בחלל גדול ובחצר רחבה ופסטורלית מספק פעילויות עשירות, מהנות ומפתחות. צוות הגן מסתכל בצורה הוליסטית על כל ילדה וילד ומעודד את התפתחותו בהתאם לקצב האישי והיכולות הטמונות בו. הגן מאפשר לילד התנסויות רחבות כגון: עבודה עם חומרים טבעיים, שלל חוגים, יציאה למרחבים הפתוחים במינהל והרבה הנאה.

גן תות, הממוקם גם הוא בעמק רפאים נקרא על שמו של עץ התות, שהינו חלק אינטגרלי מהגן. כל ילד מקבל יחס אישי, אהבה, העשרה ותמיכה ויכול לפתח את כישרונותיו הגלויים והחבויים. ישנו קשר מתמיד עם ההורים ודיווח על התקדמותו של הילד. בגן מתקיימות באופן שוטף שלל פעילויות מהנות ומפתחות כמו חוגי תנועה, מוזיקה, חיות, פעילויות יצירתיות עם חומרים. בנוסף, ישנה חצר גדולה, מקסימה ומוארת מלאה במשחקים וישנו ג'ימבורי צמוד מקורה לימי החורף. הגן מיועד לגילאי 1.7-3 שנים ומהווה המשך לגן דובדבן הצמוד אליו.

גן פטל, הממוקם בשכונת ניות 66 הוא גן שכונתי וקהילתי, אשר הוקם על ידי תושבי השכונה. ההורים מעורבים  במה שנעשה בגן, בקבלת ההחלטות ובהתפתחות האישית של כל ילד וילד. הגן הוא גן ירוק אשר מחובר מאוד לטבע והילדים מטיילים מדי שבוע בעמק המצלבה הפורח שעל יד הגן. מלבד חוגים מעשירים ומפתחים הכוללים יצירה, חיות, מוזיקה ותנועה ישנה גם גינת ירק מקסימה שבה הילדים לומדים כיצד לגדל צמחים וירקות, חוויה מהנה, מספקת וייחודית אשר כמעט ולא קיימת בגנים אחרים.

גינות העיר לוגו

שעות פעילות: א'-ה' 7:30-16:00, ו' עד 12:00

טלפון: 02-5664144

לאתר מנהל קהילתי גינות העיר

לפייסבוק: מינהל קהילתי גינות העיר

מייל: gilrach@ ginothair.org.il



גן שבשבת | טלפון: 052-8011023

גן שבשבת (צילומים: יובל כהן אהרונוב, באדיבות גן שבשבת)

גן שבשבת הוקם על ידי הגננת אסנת דודו לפני 18 שנים בשכונת בית הכרם. הגן ממוקם בכניסה ליער ירושלים, בבית עתיק, שמור ומתוחזק ברמה גבוהה עם חצר ענקית מלאה בעצי פרי, צל ומרחב, ג'ימבורי ומתקנים  לפיתוח מיומנויות ומוטוריקה גסה. הגן פועל על פי גישה של חינוך זורם המאפשר לכל ילד ללמוד מתוך סקרנות ורצון אמיתי. גן זורם משמעותו גן שבו המבנה, הארגון והסביבה החינוכית מותאמים לצרכי הילדים ולשלבי התפתחותם. בגן קיימות שלוש קבוצות גיל: שלושה חודשים עד שמונה חודשים – עד 8 ילדים בקבוצה עם שני אנשי צוות וביניהם גננת מקצועית לגיל הרך,  מגיל שמונה חודשים ועד שנה וארבעה חודשים – 16  ילדים ושלושה אנשי צוות, מגיל שנתיים ועד שלוש – מקסימום 22 ילדים וארבעה אנשי צוות. הגן הוא גן צומח, הילדים נכנסים לקבוצה המתאימה להם לפי גילם והתפתחותם ועוברים לקבוצה הבאה כאשר הם מגיעים לשלב המתבקש.

"התחלתי את דרכי בעולם החינוך לפני 22 שנה. עשיתי הסבה ולמדתי חינוך בסמינר דוד ילין, למדתי הכשרת גננות ולימודי חופ"ן –  תכנית שמלמדת לפתח ה"אני מאמין" על פי התפתחות אישית. המסגרת מאפשרת לילדים ללמוד מתוך סקרנות והעדפה. הערכים על פיהם אנו פועלים הם השקעת חום ואהבה, קבלה והכלת הילד, כבוד, ודיבור בנחת ובגובה העיניים ללא עונשים, איומים והתניות. בהמשך למדתי לתואר שני, הדרכת גננות וכיום אני מכשירה גננות בצוות שלי". על הצוות מספרת אסנת: "אנחנו לומדות כל ילד באופן פרטני, מעודדות יכולות, עוזרות בקשיים ורותמות את ההורים להיות חלק בהתמודדות עם מצבים בבית או בגן. אנחנו מאמינות בשקיפות מוחלטת בכל הקשור לפעילות הצוות והקשר עם ההורים ואנחנו תמיד פתוחות לקבלת הערות והארות וזהו הבסיס ליצירת אמון".

הגן הינו גן בצביון דתי, האוכל כשר, ישנן תפילות בוקר וניגונים ברוח פלורליסטית יהודית אשר מקבלת את כולם ומכבדת את האחר באשר הוא. אוכלוסיית הגן מגוונת וכוללת אתאיסטיים, חילונים, דתיים וחרדים. בנוסף אנחנו משלבים עובדים מאלווין אשר תורמים המון לגן. כמו כן, הגן כולו מרושת במצלמות.

שעות פעילות: א'-ה' בין השעות 07:30-16:00,

ימי ו' בין השעות 07:30-12:00

טלפון: 052-8011023

גן ינקותא | טלפון: 02-5633073

גן ינקותא (צילומים: יהושע דסטון)

גן ינקותא (צילומים: יהושע דסטון)

בשכונת טלביה הציורית בירושלים שוכן גן מופלא בו מחנכים תינוקות וילדים באהבה ובשמחה, תוך מתן תשומת לב אישית והקפדה על כל פרט. לאט לאט, לבנה אחר לבנה, בונים  את הביטחון עצמי, הכישורים חברתיים והאמפתיה של ילדכם. גן ינקותא, המיועד לילדים בגילאי שלושה חודשים ועד חמש שנים, חוגג עשר שנים: "זה אולי נשמע פשוט, אך לגדל ילדים כפי שאנו מגדלים בינקותא, מתוך שמחה, פיתוח הסקרנות הטבעית שלהם, בניית הביטחון העצמי, הכישורים החברתיים והרגשיים שלהם דורש השקעה רבה בראייה פרטנית, מקיפה ומקצועית. הגן שם לו למטרה לראות כל תינוק ותינוקת, ילד וילדה על חוזקותיו והתחומים המאתגרים אותו. בתוך העשייה היומיומית נשזרים בעדינות ערכים של חברות, אמפתיה, מעשים טובים ובמקביל חיזוק הביטחון העצמי על ידי מגוון רחב של פרויקטים מעצימים הנותנים לילד תחושה שהוא טוב, יחידי, מסוגל ויכול. ישנם גם תכנים סביב מעגל השנה וחקר נושאים, יצירה בחומרים, עבודה על מוטוריקה, שפה ועוד. הגן חושף את הילדים לשפה האנגלית על ידי אשת צוות דוברת אנגלית שמדברת, שרה ומשחקת באנגלית עם הילדים. המרקם האנושי של הורי  משפחת ינקותא הוא מיש-מש ירושלמי מקסים ואותנטי.

בגן יש סדר יום קבוע וברור לילדים ולצוות, אך ישנו דגש רב על חופש הבחירה. תמיד נאפשר כמה פעילויות שמתקיימות במקביל, והילדים זורמים מפעילות אחת לשנייה לפי בחירתם. עם זאת, צוות הגן מאתגר את הילדים ומנסה לסקרן ולמשוך אותם גם לתחומים שהם מרגישים פחות חזקים בהם בכדי להקנות חוויה חיובית גם במקומות מעוררי קושי. דפוס עבודה זה מאפשר לצוות להתבונן בכל ילד באופן אישי וייחודי".

הגן פתוח בימים א'-ה', עד השעה 16:00, יש אפשרות לבייביסיטר עד 17:00, וביום שישי עד 12:00, מספטמבר ועד אוגוסט, עם אפשרות להמשיך לקייטנה בקיץ. הילדים מקבלים ארוחת בוקר, צהריים וארבע – ארוחות צמחוניות ובריאות שמבשלים בגן. בנוסף, הילדים נהנים מחוגי מוסיקה, יוגה וליווי התפתחותי לקטנטנים. בגן שלושה חצרות בהתאמה לכל קבוצת גיל. הצוות איכותי ומונע מתוך שליחות חינוכית אמיתית.

כתובת: רחוב ז'בוטינסקי 33, ירושלים

טלפון: 02-5633073

לאתר גן ינקותא

לפייסבוק: ינקותא – Yankuta



בית הילדים | טלפון: 02-5322569

בית הילדים (צילומים: אנריקו אטס וקובי שרביט)

בית הילדים (צילומים: אנריקו אטס וקובי שרביט)

"בית הילדים" הינו אשכול גנים, הדוגל בחינוך איכותי וערכי בקבוצות קטנות, אשר נוסד על ידי המנהלת מיכל ליפשיץ לפני 25 שנים ופועל על פי תכנית חינוך ייחודית ואיכותית אשר שמה את הילד במרכז, מקבלת כל ילד באשר הוא ופועלת לקידומו האישי – חברתי. בית הילדים משלב  חינוך וקידום אישי, לצד ערכי חברה וקהילה ומעניקים לילדים חוויה חינוכית תוך התנסות בסובלנות, עזרה הדדית ונתינה. דורות רבים של ילדים בוגרי הגנים יצאו מצוידים ביכולות אישיות מחוזקות וביכולות חברתיות קהילתיות.

אשכול הגנים מאפשר יצירת רצף חינוכי מגיל שנה וחצי ועד בית הספר, בסביבה חמה וביתית, עם צוות איכותי, מגוון ומנוסה, המוכר היטב לילדים ולהורים ומהווה בסיס חיוני לביטחונם והתפתחותם. כל כיתה, לרבות במעון, כוללת: גננת ראשית מובילה, סייעת, צוות רב מקצועי ומגוון ובת שירות לאומי. הגנים השונים מחולקים על פי קבוצות גילאים כאשר "גן סנונית" מיועד לגילאי שנה וחצי, "גן פשוש" לגילאי שנתיים, "גן עפרוני" לגילאי שלוש, "גן נחליאלי" לגילאי ארבע וישנו גם גן חובה. כיתות המעון כוללות 20-16 ילדים וכיתות הגן המיועדות לבני שלוש ומעלה כוללות כ-20 ילדים.

בגנים יש מטבח חוויתי בו הילדים אופים עוגות וחלות לשבת, פינת חי מושקעת, סדנאות התעמלות ותנועה הכולל חינוך לתזונה נכונה ובריאות, שיעורי ריתמוזיקה ועוד שלל פעילויות מהנות ומפתחות. כמו כן, בכיתות המעון מוגשת ארוחת בוקר ובכלל הגנים מוגשת ארוחת צהריים בשרית כשרה וארוחת מנחה קלה. הגנים פועלים בין השעות 7:00-17:00 ובימי ו' עד השעה 13:00. כמו כן, בחופשות החגים ובחופש הגדול ישנה אפשרות להשתתף בקייטנות מהנות. בגנים מתקיים צהרון ניצנים מורחב עד השעה 17:00 בתשלום (בכפוף לסבסוד משרד החינוך).

בית הילדים לוגו

כתובת: לב רמת אשכול, מעל הפארק, ירושלים

טלפון: 02-5322569

דוא"ל: [email protected]

 

 

 


כתבה שיווקית


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מה הכוונה? התיאור שם מרתק ומדהים בעיני!
    הלוואי וכל הילדים שלנו היו זוכים לכזו מערכת חינוך

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר