צילום: באדיבות קבוצת מוריה
צילום: באדיבות קבוצת מוריה

קבוצת מוריה: הפעלת בתי חולים סיעודיים ודיור מוגן

מפעילה עשרה בתי חולים בארץ, מעניקה שירותי סיעוד ביתי ומפעילה מחלקות רפואיות שונות. הכירו את קבוצת מוריה, שעומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות הטיפול ואיכות החיים של הדיירים

פורסם בתאריך: 9.8.18 10:18

קבוצת מוריה הוקמה בשנת 1992, והיא מתמחה בהקמה ובהפעלה של בתי חולים סיעודיים ודיור מוגן ברחבי הארץ ובסיעוד ביתי. כיום מפעילה הקבוצה עשרה בתי חולים בפריסה רחבה והיא עתידה להפעיל עשרות בתי חולים נוספים בפריסה ארצית. מטרת הקבוצה להגיע לפריסה ארצית נוחה לכל בני גיל הזהב ברחבי הארץ. שירותי הסיעוד הביתי למטופלים מוענקים באמצעות ארבע חברות שונות באזורים שונים. המוסדות הנ"ל נמצאים בהתפתחות ובהתרחבות מתמידה כדי להעניק את השירות והטיפול האיכותי ביותר. כמו כן, מפתחת הקבוצה שירותים נוספים בתחומי הרפואה השונים לרווחת אזרחי מדינת ישראל ולבריאותם.

קבוצת מוריה שמה לעצמה מטרה ראשית לפעול לנוחות המטופל, רווחתו, צרכיו ואיכות חייו. לשם השגת מטרה זו היא התאימה ומתאימה את עצמה ומקצה את כל משאביה. הקבוצה מחזיקה בקרקעות אשר בחרה בקפידה באזורים מרכזיים, עליהם היא עתידה לבנות מוסדות שתוכננו בקפידה במטרה שתביא לרווחה מקסימאלית ללקוחותיה.

בנוסף, עוסקת קבוצת מוריה בשדרוג והרחבת מוסדותיה הקיימים כדי לשמר את איכות וחוויית השהייה של המטופלים הקיימים ובהרחבתם במסגרת התכנית התלת שנתית בהתאם לדרישת משרד הבריאות. מוסדות הקבוצה נותנים הרבה מעבר לתקינה הנדרשת.

רשימת בתי החולים של הקבוצה:

בין פעילויות הקבוצה ניתן למנות תחומים נוספים, כגון מסחר בתרופות, ציוד רפואי מתכלה, קייטרינג לבתי חולים ועוד, מה שמהווה גיבוי לקבוצה בתחומי הצריכה השונים, מגדיל את זמינות מלאי הציוד המתכלה, התרופות, איכות האוכל לדיירים ועוד.

כמו כן, מפעילה קבוצת מוריה מחלקות רפואיות על סוגיהם השונים, כגון מחלקות סיעודיות, תשושים, עצמאיים, מחלקות מורכבות ודיור מוגן, אשר בהם מעסיקה החברה כוח אדם ייעודי ומוכשר באיכות הראויה להפעלת המקום. כדי להבטיח טיפול מסור, איכותי ואנושי, השירותים הסיעודיים של הקבוצה ניתנים על ידי כאלפיים מועסקים מהשורה הראשונה, בהם מגוון רחב של אנשי מקצוע במכלול ההיבטים של הטיפול הסיעודי. בראש הצוות עומדים רופאים בכירים, אחים, עובדים סוציאליים ומנהלי סיעוד בעלי תארים מתקדמים בתחום הגריאטרי, המובילים את הצוות במקצועיות ואנושיות מרבית.

הקבוצה עומדת בסטנדרטים הגבוהים ביותר של איכות הטיפול ואיכות החיים של הדיירים. בכל המרכזים יש לובי מפואר, גנים נרחבים ונוף המשתקף מהמרפסות. כל אלה מרכיבים יחד סביבה נעימה וחמה למטופלים השוהים בהם. בנוסף, נהנים המטופלים משירותי פיזיותרפיה ושירותי ריפוי בעיסוק הנמצאים בתוך המרכזים המאובזרים בציוד המתקדם ביותר בשוק. האוכל הניתן למטופלים הינו תזונה מאוזנת מגוונת ועשירה, הארוחות טריות ומבושלות במקום בליווי תזונאית קלינית כאשר לכל מטופל מותאם תפריט תזונתי על פי צרכיו האישיים. גם חדרי השהייה במרכזים עומדים בסטנדרט גבוה ומרווחים מעבר לדרישות התקן. "איכות החיים של הדיירים עומדת בראש מעיינינו וכחלק מכך אנו מקפידים במרכזים על חיי חברה עשירים, בהם מסיבות ימי הולדת, ימי משפחה, פעילות ספורט והעשרה, הופעות מוזיקאליות ואירועים לחגי השנה השונים", מספרים בחברת מוריה.

קבוצת מוריה מפעילה פונקציות ביקורת פתע פנימיות שמתקיימות בתדירות יומית במוסדותיה השונים במטרה להבטיח טיפול איכותי בדיירים.

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר