מונית (צילום: דוברות המשטרה)
מונית (צילום: דוברות המשטרה)

הותר לפרסום: נהג מונית חשוד כי הטריד מינית למעלה מ-10 קטינות

בתום חקירה סמויה במשטרת ירושלים נעצר לחקירה נהג מונית בחשד שבמהלך החודשים האחרונים, בעת שהסיע נערות בנות 17-12 בעיר, הוא הטריד אותן מינית וביצע בחלקן מעשים מגונים

פורסם בתאריך: 26.1.20 12:56

הותר לפרסום – משטרת ירושלים עצרה לחקירה נהג מונית בחשד שהטריד מינית למעלה מ-10 קטינות, בנות 17-12, ובחלקן אף ביצע מעשים מגונים. חוקרי וחוקרות הנוער גבו בשבועות האחרונים עדויות מלמעלה מ-10 נערות.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת10"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


החשוד, נהג מונית, כבן 66, נעצר ביום רביעי שעבר, 22.1, בתום חקירה סמויה שהתנהלה נגדו. במשטרת ירושלים מציינים כי "בתום חקירה סמויה, חוקרי משטרת ישראל עצרו לחקירה נהג מונית העובד באזור ירושלים, בחשד שבמהלך החודשים האחרונים נהג להסיע קטינות בגילאי 12-17 בעיר ועפ"י החשד הטריד אותן מינית, ביצע בחלקן מעשים מגונים ואף סיפק לאחת מהן אלכוהול. חקירת המשטרה הסמויה החלה במידע שהתקבל במשטרה אודות מעשיו של החשוד ודפוס פעולתו, במהלכה גבו חוקרי הנוער של המשטרה עדויותיהן של מעל – 10 קטינות בגילאי 12-17, שהשתמשו בשירותיו של החשוד במהלך נסיעות שביצעו בעיר במקרים שונים לאורך החודשים האחרונים".


ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


"מחקירת המשטרה והעדויות שנגבו, התחזק חשדם של החוקרים כי החשוד מציע את שירותיו במחירים אטרקטיביים על מנת שאותן קטינות ייסעו עמו", כך מספרים במשטרת ירושלים, "ובמהלך הנסיעות משוחח עמן בנושאים בעלי אופי מיני, לחלקן עפ"י החשד הציע כסף ונסיעות חינם תמורת מגע בעל אופי מיני. עוד עלה החשד, כי החשוד רכש עבור אחת הקטינות משקה אלכוהול וסיפק לה אותו".

החשוד נחקר בחשד למעשה מגונה באדם, רכישת והספקת משקה משכר לקטין. מעצרו הוארך בבית משפט השלום בירושלים, והיום, ראשון, הוא הוא יובא פעם נוספת בבקשת המשטרה להאריך את מעצרו.

ממשטרת ירושלים נמסר: "משטרת ישראל פועלת על מנת לחקור את מעשיו של החשוד, בכדי להביאו לדין ולהרחיקו מאותן קטינות, אך יחד עם זאת אנו קוראים להורים לגלות ערנות ומעורבות במעשיהם של הילדים ובעלי תפקידים כאלו ואחרים עמם יש להם אינטראקציה לעיתים קרובות, ובכל חשד לעבירה פלילית לדווח מיד למשטרת ישראל".




אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. שי

    אני גם נהג מונית שמסיע ילדים וילדות , נערים ונערות במחיר אטרקטיבי , זה אומר שאני סוטה?!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר