מתחם התחנה - ריק מאנשים בזמן משבר הקורונה (צילום: פרטי)
מתחם התחנה (צילום: פרטי)

ביטול השכירות לבעלי מתחם התחנה: "הציפייה היא חד משמעית – ההטבה צריכה להתגלגל לבעלי העסקים"

בהמשך להחלטת רכבת ישראל לבטל את תשלום השכירות לעסקים שפועלים בשטחיה עד סוף חודש אפריל - קוראים בעיריית ירושלים להעביר את ההטבה לבעלי העסקים שפועלים במתחם התחנה

פורסם בתאריך: 26.3.20 08:32

בעקבות החלטת רכבת ישראל לבטל את תשלום השכירות לעסקים ולזכיינים שפועלים בשטחיה עד סוף חודש אפריל – קוראים מחזיק תיק העסקים בעיריית ירושלים יהודה בן יוסף ויו"ר האופוזיציה עופר ברקוביץ להעביר את ההטבה לבעלי העסקים שפועלים במתחם התחנה – המסעדות, הברים, בתי הקפה והחנויות השונות שמשלמות את דמי השכירות לבעלי מתחם התחנה אבי מורדוך.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


כפי שפורסם ב"כל העיר" רכבת ישראל החליטה ביום שני בבוקר לבטל את דמי שכירות מעסקים ומהנהלות מתחמים בבעלותה עד סוף חודש אפריל. למעשה, מתחם התחנה בירושלים – שטח בבעלות רכבת ישראל, מנוהלת על ידי היזם ואיש העסקים אבי מורדוך. ברכבת ישראל הדגישו כי "ההטבה תינתן גם במקרים בהם מנוהלים חוזי השכירות באמצעות צד שלישי (דמי הרשאה לזכיינים), המתווך בין הרכבת לשוכרים". לפי ההחלטה הנהלת מתחם התחנה לא תשלם שכירות עד סוף חודש אפריל. ומה עם בעלי העסקים?


יהודה בן יוסף (צילום: פרטי)

יהודה בן יוסף (צילום: פרטי)


מחזיק תיק העסקים בעירייה יהודה בן יוסף (ירושלים תצליח) מוסר ל"כל העיר" כי באופן חד משמעי, בעקבות החלטת הרכבת, על בעלי מתחם התחנה בירושלים לבטל את דמי השכירות של בעלי העסקים עד לסוף חודש אפריל. "אם הרכבת נותנת הטבה, ברור שצריך להסב אותה לעסקים הקטנים שפועלים במתחם", אומר בן יוסף, "חד משמעי. זו היתה הכוונה של הנהלת הרכבת וכך צריכים לפעול גם בעלי מתחם התחנה".


עופר ברקוביץ (צילום: ארנון בוסאני)


יו"ר האופוזיציה עופר ברקוביץ (התעוררות) מוסיף ואומר: "אני שמח שרכבת ישראל נענו לפניות שלנו ועשו את המהלך הנכון עבור בעלי העסקים במתחם התחנה. זוהי תקופה בה נדרשים כל בעלי הנדל"ן לרגישות גבוהה מול הסוחרים ובעלי העסקים, שאינם מורשים לפעול. על הרכבת ומורדוך לשקול היטב גם את דמי השכירות בחודשים הבאים, בוודאי בחודש מאי. החזרה לשגרה מהמשבר לא תהיה פשוטה. ברור שהציפייה שלי חד משמעית שההטבה תתגלגל לבעלי העסקים במתחם התחנה, ולא ייגבו שכירות מהסוחרים".

לא ניתן היה להשיג את תגובתו של אבי מורדוך – תגובתו תתפרסם כשתתקבל.



תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר