עומסי תנועה בכביש בגין לצפון (צילום: שלומי הלר)
כביש בגין (צילום: שלומי הלר)

העומס הכבד בכביש בגין – הסיבה: משטרת ירושלים אוכפת את מגבלות התנועה

ניידת משטרה חוסמת לסירוגין את כביש בגין לכיוון צפון במטרה לאכוף את הנחיות משרד הבריאות ובודקת את סיבת היציאה מהבית של הנהגים. התוצאה: פקק ארוך

פורסם בתאריך: 29.3.20 14:40

מגבלות התנועה שהוטלו במטרה לצמצמם ככל האפשר את נגיף הקורונה מובילות, לרוב, לכבישים ריקים, אולם בשעה זאת נרשם פקק תנועה כבד בכביש בגין לכיוון צפון. הסיבה – משטרת ירושלים חוסמת לסירוגין את הציר במטרה לאכוף את המגבלות שהוטלו על הציבור.



השוטרים שואלים את העוברים ושבים שאלות, מבררים מהי הסיבה שבגינה הם מחוץ לבית ומוודאים כי אין בכבישים אזרחים אשר צריכים להיות בבידוד.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 14"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


במשטרה מציינים כי "נשמעים להנחיות – מצילים חיים. המשטרה קוראת לציבור להישמע להנחיות והוראות משרד הבריאות, שכן אי קיומן משבש את המאמץ הלאומי במאבק בהתפרצות הנגיף והתפשטותו בישראל. לצד ביצוע כלל המשימות המוטלות לפתחה של המשטרה בהקשר של הביטחון השוטף, אכיפת החוק ושמירת הסדר הציבורי, משטרת ישראל תמשיך לסייע למשרד הבריאות במאמץ האכיפה למניעת התפשטות הנגיף ככל שיידרש, הכול במטרה לשמור על שלום הציבור ובריאותו".


עומסי תנועה בכביש בגין לצפון (צילום: שלומי הלר)

עומסי תנועה בכביש בגין לצפון (צילום: שלומי הלר)


כידוע, כפי שפורסם ב"כל העיר", ניידות משטרה מוצבות בצירים שונים ברחבי העיר. כמו כן, שוטרים ושוטרי מג"ב מסתובבים בשכונות ואוכפים את הוראות הסגר.

כוחות משטרה הגיעו הבוקר, ראשון, לשכונות מאה שערים ולגאולה על מנת לאכוף את תקנות הקורונה האוסרות בין השאר על התקהלויות – בתגובה חרדים קיצוניים, ביניהם ילדים, השליכו לעברם אבנים וקראו קריאות נאצה.

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר