זירת התאונה הקשה בגילה (צילום: רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת); ח"כ מיקי לוי (צילום: אלעד גוטמן)
זירת התאונה הקשה בגילה (צילום: רץ ברשת מפורסם לפי סעיף 27 א לחוק זכויות היוצרים להוספת קרדיט נא לפנות למערכת); ח"כ מיקי לוי (צילום: אלעד גוטמן)

נסיבות התאונה הטראגית של שירלי כהן ז"ל – ח"כ מיקי לוי: "אם הפרטים יתבררו כנכונים זוהי שערורייה"

בהמשך לפרסום הראשון ב"כל העיר" על החשד כי כשל טכני הוביל למותה של שירלי כהן ז"ל בתאונה בגילה - ח"כ מיקי לוי פנה למשרד התחבורה שיבדוק את הנסיבות: "הסיפור הטראגי חושף על פניו מחדל גדול"

פורסם בתאריך: 31.5.20 16:59

נסיבות התאונה הקטלנית של שירלי כהן ז"ל, בת ה-37, משכונת גילה ממשיכות לעורר סימני שאלה. בהמשך לפרסום הראשון ב"כל העיר" על כך שמשפחתה ושמכריה של כהן ז"ל, דורשים מהמשטרה לפתוח בחקירה פלילית – כיצד כהן ז"ל נהרגה בעת שנסעה בכביש במהירות של 30 קמ"ש בלבד – השבוע פנה ח"כ מיקי לוי (יש עתיד-תל"ם), למשרד התחבורה בבקשה לבדוק לעומק את הנסיבות, זאת לצד חקירת המשטרה.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת 17"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


"הסיפור הטראגי של שירלי כהן ז"ל חושף על פניו מחדל גדול שמעורבים בו לכאורה תאגיד ענק ומשרד ממשלתי שלא עשה את עבודתו", כותב לוי בפנייתו למשרד התחבורה. "כשפנו אלי עם הסיפור אני מודה שלמרות נסיוני הרב במגוון של תפקידים במשטרה, בממשלה ובכנסת, נדהמתי לשמוע את הפרטי המקרה והמשמעויות שעולים ממנו. הפנייה שהגיעה אלי הגיעה במקרה דרך מכר של שירלי ז"ל שהכיר אותי מתפקידי הקודם ואני שמח שהוא פנה אלי כדי שלא נאפשר טיוח ונטפל באופן הכי רציני בסיפור המטריד הזה. שיהיה ברור: אם הפרטים יתבררו כנכונים זוהי שערורייה ומעשה פלילי שיש בו סיכון חיי אדם. מדובר באלפי פצצות מתקתקות שיכול ומסתובבות בינינו ויכולות לקטול חיים בכל רגע נתון".

כפי שפורסם ב"כל העיר", ביום 11.5.20 נסעה שירלי כהן ז"ל ברכבה בכביש צביה ויצחק בשכונת גילה ופגעה ברכב שנסע לפניה בכביש מסיבה לא ברורה. כהן ז"ל נפגעה באורח אנוש והיא פונתה לבית החולים שערי צדק. כעבור שבוע, בעת שהיתה מורדמת ומונשמת, נפטרה כהן ז"ל מפצעיה. ממצאי החקירה הראשוניים חושפים כי מהירות הנסיעה שבה נסעה כהן ז"ל עמדה על כ-30 קמ"ש בלבד. משפחתה ומכריה של כהן ז"ל חוששים כי תקלה במערכת כריות האוויר ברכבה של שירלי כהן ז"ל גרמה לפיצוצן ללא כל סיבה, וזה מה שגרם לפציעתה הקשה מאוד ולמותה כעבור ימים ספורים.

"טוב שמשטרת ישראל נכנסה לעובי הקורה והחלה לחקור לעומק את הסיפור", מדגיש ח"כ לוי. "שהרי כבר עכשיו אנחנו יודעים ששירלי כהן ז"ל לא ביצעה תאונה שהיתה אמורה להוביל לפתיחת כרית האוויר ומבינים שמותה נגרם כתוצאה מכשל חמור בכרית האוויר. עכשיו המקום להבין האם מדובר בכשל נקודתי או בכשל רחב יותר שמצריך פעולה מהירה של ריקול של אלפי רכבים שכריות האוויר הללו מותקנות בהן".

"פניתי בעניין למשרד התחבורה כדי שיבדוק האם מי מטעמו היה אחראי והתרשל בעבודתו. בסופו של יום התפקיד שלנו כחברי כנסת איננו רק לחוקק חוקים, אלא גם לפקח על פעולות הממשלה ופעמים רבות להאיר בזרקור רשלנות ומחדלים שמחייבים טיפול. אין לי ספק שהעובדה שחבר כנסת פונה בעניין לא ייתן מקום להעלמת עין ולעיגול פינות. אין לי כוונה לעזוב את הסוגייה הזו עד שיתקבלו תשובות ברורות. אנחנו מתעסקים פה כאמור בחיי אדם".

ח"כ לוי מוסיף כי חשוב לציין כי לתהודה התקשורתית שלכם ושל גורמים אחרים אם יצטרפו יש חשיבות עליונה בהפעלת לחץ והבהרה למי שמתעסק בסוגייה שהעין הציבורית פקוחה ולא תאפשר למקרה הזה לעבור בלי שיתקבלו תשובות שמניחות את הדעת".

"כל העיר" פנה למשרד התחבורה – תגובתו תפורסם כשתתקבל.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    סביר להניח שתוך כמה ימים העניין יתמוסס. כרגע הסיפור בכותרות, אז מיקי לוי תופס טרמפ על הפרסום. בואו נראה אם אכן תהיה חקירה שתגיע לשורש הבעיה, גם אם צריך יהיה לבצע ריקול לאלפי כלי רכב. אשרי המאמין…

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    ממש לא נשמע הגיוני לי הסיפור שהיא נכנסה באוטו ב30 קמש והגיעה מונשמת וכול מה שכתבו ,רואים שבקושי קרה משו לאוטו משו שם לא מסתדר לי בכלללללל מדינה שקרנית

  3. רותם

    למגיב השלישי – תקרא את הכתבה. הפגיעה הקשה שלה נגרמה כתוצאה מכריות האוויר שנפתחות בעוצמה

  4. סס

    הכרית התפוצצה 20 שניות אחרי התאונה.. ישבה ברכב והמתינה לנהג הרכב מקדימה.

  5. לאה

    יש מצב שזה היה איביזה?? כי לי היה רכב כזה שכריות האויר נפתחו לפחות פעמיים ולא בגלל תאונות.
    אשמח אם תשתפו את הציבור בסוג הרכב

  6. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אולי בשלב ראשון היה כדאי לומר את סוג הרכב כדי שאנשים יבדקו כבר עכשיו ואל אחרי המוות הבא

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר