הקו הירוק של הרכבת הקלה ברחוב שרגאי - מעלות דפנה-רמת אשכול (הדמיה: צוות תוכנית אב לתחבורה)
הרכבת הקלה ברחוב שרגאי - מעלות דפנה-רמת אשכול (הדמיה: צוות תוכנית אב לתחבורה)

רמת אשכול ומעלות דפנה: החלו עבודות התשתית להקמת הרכבת קלה

סלילת הקו הירוק של הרכבת הקלה בירושלים עוברת שלב - בשבוע הקרוב יחלו עבודות התשתית להנחת המסילות באזור שכונות מעלות דפנה ורמת אשכול, במסגרתן ישודרגו המדרכות, יינטעו עצים וייבנו שני חניונים

פורסם בתאריך: 5.7.20 06:43

העבודות לסלילת הקו הירוק של הרכבת הקלה בירושלים עוברות שלב – בשבוע הקרוב, יחלו עבודות התשתית להנחת מסילות של הרכבת הקלה באזור שכונת מעלות דפנה ורמת אשכול. במסגרת העבודות התשתית ישודרגו המדרכות, יינטעו עצים וייבנו שני חניונים לטובת תושבי ובאי העיר.

העבודות יבוצעו על ידי חברת מוריה בשעות היום, בין השעות 19:00-7:00. בעירייה מציינים כי "במידה ויתבצעו עבודות לילה מיוחדות, תימסר על כך הודעה מראש".

עבודות התשתית יוצאות אל הדרך ברחובות הבאים: שדרות לוי אשכול, במקטע מארץ חפץ ועד לרחוב ששת הימים, ברחוב שרגאי ובחלק מרחוב קרל נטר. בעירייה מבטיחים כי בשלב זה לא צפויים שינויים בהסדרי התנועה והתחבורה הציבורית תמשיך כסדרה, אך כן ייתכנו שינויים במיקום תחנות האוטובוסים.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ של "כל העיר עדכונים בזמן אמת2"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 תושבי ירושלים – יש לכם תלונה דחופה או משהו שחשוב לטפל בו? פנו למייל האדום של "כל העיר"[email protected]


בעירייה מפרטים ומוסרים כי "ישודרגו תשתיות חשמל ותקשורת, מים וביוב, יפותח המרחב האורבני, ישופצו המדרכות ויינטעו עצים לטובת הולכי הרגל. העבודות יכללו הקמת שני חניונים, שיוסיפו כ-100 מקומות חניה חדשים לתועלת התושבים ומבקרי האזור – חניון בעל כ-90 מקומות חניה ברחוב שרגאי, וחניון בסמוך לגבעת התחמושת ולצדו מתחם תנועה והתארגנות לאוטובוסים".

"לאורך כל תקופת העבודות יישמרו נתיבי הליכה נגישים להולכי הרגל, הסדרי התנועה הקיימים יישמרו במהלך תקופת העבודות והתחבורה הציבורית תמשיך כסדרה", מדגישים בעירייה. "ייתכנו שינויים קלים במיקום תחנות האוטובוסים ושינויים זמניים אחרים עליהם תימסר הודעה מיוחדת. למידע נוסף, ניתן לפנות בכל עת למוקד העירוני 106".

הקו הירוק הוא הקו השני של הרכבת הקלה שיפעל בעיר, ויתווסף לקו האדום שפועל בירושלים מאז שנת 2011. הקו הירוק של הרכבת הקלה יחבר בין הגבעה הצרפתית וקמפוס הר הצופים של האוניברסיטה העברית בצפון העיר, ויסתיים בשכונת גילה בדרומה. בדרכו יעבור ברחוב דב יוסף, צומת פת, רחוב הרצוג, מחלף בייט, יחצה את קמפוס האוניברסיטה העברית בגבעת רם, את אזור הכניסה לעיר ומרכזה, בשד' שז"ר, שד' נורדאו, רחוב שרי ישראל, רחוב בר-אילן, רחוב חטיבת הראל, רחוב זלמן שרגאי ושדרות לוי אשכול. לאורכו של תוואי הקו הירוק, שיתפרס על פני 20.2 ק"מ, ימוקמו 47 תחנות. מספר הנסיעות בקו צפוי לעמוד על 160,000 ליום. עלות העבודות נאמדת בעשרה מיליארד שקלים – כולל שווי הקרונות שישמשו את הרכבת.




תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    מתבצעות עבודות לילה, לא הייתה שום הודעה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר