אישה מוכה (צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)
(צילום אילוסטרציה: א.ס.א.פ קריאייטיב INGIMAGE)

מזעזע: צעיר מקרית היובל חשוד כי ניסה להצית את בת זוגו

משטרת ירושלים עצרה אתמול תושב קרית היובל, בן 39, בחשד כי תקף את בת זוגו ביום שבת - בין השאר הוא שפך עליה חומר דליק והשליך לעברה גפרור

פורסם בתאריך: 9.3.21 12:06

האלימות הבלתי נסבלת כלפי נשים נמשכת – בשבוע שבו מצוין יום האישה הבינלאומי: משטרת ירושלים עצרה אתמול, שני, בשעות הבוקר תושב העיר, בן 39, בחשד כי תקף את בת זוגו. במהלך התקיפה, לפי החשד, הוא שפך עליה חומר דליק וזרק לעברה גפרור בוער בניסיון להצית אותה. הבוקר, שלישי, מעצרו הוארך בשלושה ימים.

במהלך הדיון הבוקר בבית משפט השלום בירושלים, אמר נציג המשטרה רס"ב שלומי פאר בין השאר כי "מדובר באירוע בו החשוד איים על בת הזוג שלו, תקף אותה, שפך עליה חומר דליק וניסה להציתה, הוא קשר את עצמו לחלק מהאירועים".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרה מייחסים לחשוד ביצוע עבירות של חבלה חמורה כלפי בן משפחה וכן פגיעה בפרטיות ואיומים, וביקשו להאריך את מעצרו בארבעה ימים.


מעצרים (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום אילוסטרציה: דוברות המשטרה)


סנגורו של החשוד, עו"ד זכריה שינקולבסקי, טען במהלך הדיון בין השאר כי "מדובר בסכסוך בין בני זוג, חברים, המתלוננת חסרת מעמד חוקי בארץ שכלל הנראה ביקשה לתפוס טרמפ על החשוד כדי לבסס את מעמדה, באיזו שהוא שלב החשוד חשב שהיחסים יכולים להתקדם, ובנסיבות שלא, הוא הגיע למסקנה שלא מתאים לו".

עוד טען סנגורו של החשוד כי "למעשה היא זאת שתקפה אותו והוא הגן על עצמו ויצא מהבית יותר מפעם אחת וביקש ממנה לעזוב. לגבי החומר הדליק יש את גרסתו והוא מכחיש את הטענה שלה שהוא ניסה לפגוע בה, אפשר להסתפק בהרחקה מירושלים". סיכם והציע עו"ד שינקולבסקי.


בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)

בית משפט השלום בירושלים (צילום: תומר אפלבאום)


בתום הדיון, הורה שופט בית משפט השלום אלעד לנג, על הארכת מעצרו של החשוד עד ליום חמישי, 11.3, וציין בין השאר כי "קיים חשד סביר לביצוע העבירות המיוחסות לחשוד, ובתוך כך ראיות לתקיפה, לכאורה, של החשוד את זוגתו, בין היתר באמצעות כך ששפך עליה חומר דליק וניסה להציתו. החשוד מנגד טוען כי אכן היה ויכוח בינו לבין זוגתו ואכן נשפך חומר מסוג טרמפטין במהלך ויכוח זה, אך לטענתו הוא זה שהותקף על ידי בת הזוג וממילא הוא לא שפך עליה את החומר הדליק במכוון או במטרה להציתו".

"גרסה זה של החשוד אמנם מחייבת בדיקה מעמיקה", הוסיף וציין השופט לנג, "אולם מראיות הקיימות בתיק נראה כי לפחות בשלב ראשוני זה היא עומדת בסתירה אליהן".


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת4"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר