זירת התאונה הקטלנית ברחוב דרך חברון בירושלים (צילום: כב"ה ירושלים)
זירת התאונה הקטלנית ברחוב דרך חברון בירושלים (צילום: כב"ה ירושלים)

הדריסה הקטלנית בדרך חברון: נהג ההסעות חשוד בהמתה בקלות דעת, מעצרו הוארך

נהג ההסעות מגד שקיראת, בן 21, מג'בל מוכאבר, חשוד כי חצה צומת בדרך חברון באור אדום ודרס למוות את מור שילת ז"ל, בת 25 במותה - המשטרה: "תאונת דרכים קטלנית שבה נהרגה הולכת רגל, שסך הכל חצתה את הכביש במעבר חצייה"

פורסם בתאריך: 5.4.21 14:48

בית משפט השלום בירושלים האריך היום, שני, את מעצרו של נהג ההסעות, מגד שקיראת, צעיר כבן 21, מג'בל מוכאבר בארבעה ימים. הנהג חשוד בהמתה בקלות דעת, בנהיגה ברמזור אור אדום, באי ציות לאור אדום בנסיבות מחמירות ובשיבוש הליכי משפט.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


נציג המשטרה רס"מ נזאר אבו עקל אמר בפתח הדיון היום כי "מדובר בתאונת דרכים קטלנית בה נהרגה הולכת רגל שסך הכל חצתה את הכביש במעבר חצייה בצומת דרך חברון פינת צבי נוימן, בהתנהלות ובהתנהגות של נהג בקלות דעת גרם למותה של הולכת הרגל", והוסיף כי "נגרם נזק לשבעה כלי רכב, שמונה פצועים שפונו לבתי חולים, הנהג חשוד בנהיגה בקלות דעת, המתה בקלות דעת, כניסה לצומת באור אדום, וחבלה של ממש".

במהלך הדיון, הציג סנגורו של החשוד עו"ד אכרם חליחל את גרסתו ואומר כי "טוען שנסע באור ירוק ובמהירות המותרת במקום, ונהגת אחרת שבאה מימינו ככל הנראה היא זאת שנכנסה לצומת וגרמה לתאונה".

בתום הדיון, הורתה שופטת בית משפט השלום בירושלים שרית זוכוביצקי-אורי על הארכת מעצרו של נהג ההסעות עד ליום חמישי, 8.4, וציינה כי "אני סבורה כי קיים חשד סביר לעבירות המיוחסות לחשוד".


מור שילת ז"ל (צילום: פרטי)

מור שילת ז"ל (צילום: פרטי)


כפי שפורסם מוקדם יותר ב"כל העיר", מור שילת בת ה-25 מגבעת מרדכי היא הולכת הרגל שנהרגה אתמול בתאונה הקטלנית בכביש דרך חברון. "כולנו פה בהלם", סיפר בכאב משה אלון מכר של המשפחה ותושב שכונת גבעת מרדכי בשיחה עם "כל העיר". "מור היתה אישה חייכנית ושמחה, נשמה טובה, עדינת נפש. היא בעלת צרכים מיוחדים ועבדה בעמותת שק"ל, רק לפני כמה ימים היינו איתה ועם אמא שלה בהופעה של להקת שלווה, והיא רקדה, שמחה ונהנתה שם עם הילדים שלי ועם אשתי. עם כל הקשיים איתם היא התמודדה היא תמיד שמרה על שמחת החיים".

"מדובר בטרגדיה נוראית, האמא שלה היא חד הורית, ואבא שלה נפטר לפני כשנה וחצי", ממשיך ומספר משה אלון, "השבר הוא אדיר, בל יתואר. עם כל הבעיות הקשות עכשיו זה מכה על מכה, תושבי השכונה עוזרים ומסייעים בשעה קשה זו למשפחה".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

8 תגובות
  1. דני

    זה כנראה פיגוע חבלני, עוד לא שמתם לב לכך שזה סגנון חדש של פיגועים? במערב פיגועי דריסה הם עניין שקורה לא מעט, רק כאן מעמידים פנים שזו תאונה.

  2. יוסף

    העיקר שירושלים מאוחדת עם 400 אלף ערבים. לא מכליל את כל הערבים, אבל חובה להפריד מיידית בין האוכלוסיות

  3. פרח

    צריך דרך פעולה משמעותית לקלות הענשה של נהגים קלי-דעת! למען כולנו

  4. משיח תתגלה עכשיו

    בגלל שהוא ערבי הם מקלים עליו את החיים. מפחדים לכתוב נהג ערבי. רוצח!!! הם נוסעים בכבישים כמו חיות טרף. רואים בסירטון נסע במהירות מופרזת.

  5. אני,

    מאסר,,עולם,זה,רצח,לא,לתת,לנהגים,ערבים,רישיון,כל,הנהגים,בתאונות,הם,ערבים,

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר