יום העצמאות, זיקוקים (צילום: רויטרס, BAZ RATNER)
יום העצמאות (צילום: רויטרס, BAZ RATNER)

לקראת חג העצמאות בירושלים בעידן חיסוני הקורונה: הופעות חיות בהרשמה מראש ובכפוף לתו הירוק

על רקע החזרה לשגרה - בערב יום העצמאות ה-73 למדינת ישראל בשבוע הבא יתקיימו זיקוקים ברחבי ירושלים; הופעות חיות של זמרים וזמרות ייערכו ברישום מראש ובכפוף לתו הירוק. כל הפרטים

פורסם בתאריך: 9.4.21 10:58

ירושלים בעידן חיסוני הקורונה חזרה כמעט לחלוטין לשגרה – וכך גם בשבוע הבא, בערב וביום העצמאות ה-73 למדינת ישראל (14.4-15.4), יתקיימו ברחבי העיר מופעי זיקוקים והופעות חיות של זמרים וזמרות. אחרי שבשנה שעברה לא נערכו חגיגות עצמאות, בשל משבר התפרצות הקורונה, השנה – ייערכו ההופעות, אך בכפוף לתו הירוק. הכניסה תהיה מותרת למתחסנים (החל משבוע לאחר המנה השנייה, ועד חצי שנה אחריה) ולמחלימים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כמו כן, בהופעות תירשם חובת עטיית מסכות והקפדה על שמירת מרחק. העירייה מדגישה כי כלל האירועים יתקיימו בהתאם להנחיות משרד הבריאות וברישום מראש באמצעות אתר העירייה. כפי שפורסם ב"כל העיר" העלות המשוערת של הפקת ההופעות עומדת על סך של כ-2.8 מיליון שקלים.

בבריכת הסולטן יתקיימו החל מהשעה 23:00 הופעות של אליעד נחום, טונה ורביד פלוטניק ובהנחייתו של אלעד עמדי, החל מהשעה 23:00. הכניסה ללא תשלום ובהרשמה מראש.

בהיכל הפיס לתרבות ולאומנות בפסגת זאב החל מהשעה 21:30. יופיע נדב אבקסיס במופע סטנדאפ ומיד לאחר מכן יעלו הזמרים שרית חדד ואליעד נחום, הכניסה ללא תשלום בהזמנת מקומות מראש באתר – htjer.smarticket.co.il.


שרית חדד (צילום: עדי אורני)

שרית חדד (צילום: עדי אורני)


בכיכר ספרא יתקיימו הופעות החל מהשעה 21:30 של גידי גוב ולירון בן שמעון; באמפי מוזיאון הסבלנות במרכז העיר ייערכו הופעות החל מהשעה 21:30 של עמיר בניון, פירקת אלנור מארחים את אורית עטר, מרגלית צנעני והדג נחש.


הדג נחש (צילום:יח"צ)

הדג נחש (צילום:יח"צ)


בחוצות היוצר, מול החומות בפארק טדי, החל מהשעה 18:30, יתקיים מופע "עצמאותה" – תפילה ושירה בציבור; גם בכותל המערבי ובמתחם התחנה החל מהשעה 20:00 תתקיים תפילה.

שורה של הופעות תתקיים במינהלים הקהילתיים: שרית חדד ברמות אלון, קובי פרץ בגילה, הפרויקט של רביבו ביובלים, עינת שרוף בפסגת זאב, רמי קלינשטיין בהר חומה, עקיבא תורג'מן וביני לנדאו במיתרים, אהרון רזאל בגבעת מרדכי ועוד. בנוסף, בגינות הציבוריות ברחבי העיר יוקמו מתחמים לילדים.

ומה לגבי הזיקוקים? מופעי זיקוקי דינור מרהיבים ייערכו ב-10 מתחמים שונים ברחבי העיר ובשכונות.

במהלך יום העצמאות (15.4) יתקיימו מגוון אירועים ומופעי תרבות, ביניהם:

מוזיאון מגדל דוד יציג את תערוכת – "הבנאים, זו המנגינה שלנו", בין שעות 17:00-10:00, ולאחר מכן מופע "אלה הם בנאי" של גברי בנאי ובניו. הכניסה ללא תשלום.

תיאטרון פסיק יציג את הצגת "במשקפיים של בגין", על חייו ופועלו של מנחם בגין. ההצגה תעלה בשעות 10:00, 12:00, הכניסה ללא תשלום.

תיאטרון הקרון בגן הפעמון – בין השעות 16:00-10:00 יתקיים הפנינג חגיגי הכולל הצגות, מופעי חוצות, דמויות שטח ועוד, הכניסה ללא תשלום.

לפרטים נוספים ולהזמנת מקומות ניתן להיכנס לאתר העירייה.

ראש העיר משה ליאון מוסר כי "העיר ירושלים חוגגת השנה את יום העצמאות ואת החזרה לשגרה בשורה של אירועים בכל רחבי ירושלים. זו הזדמנות נהדרת לצאת ולבלות, ליהנות מהופעות ופעילויות – כפי שרק ירושלים יודעת להציע. אני מזמין את כלל תושבי העיר לפקוד את מתחמי האירועים ולחגוג יחד את יום העצמאות ה-73 של מדינתנו".


  הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר עדכונים בזמן אמת6"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר"[email protected]


 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

10 תגובות
  1. איציק

    חבל שכולם חייב לשלם ארנונה ולקבל שירות (הופעה רק בעלי דרכון ירוק)

  2. איציק ככן

    חבל שכולם חייב לשלם ארנונה ולקבל שירות (הופעה רק בעלי דרכון ירוק)

  3. מישי

    מינהל קהילתי יובלים = קרית יובל והאיזור (מלחה, רמת שרת, קרית יובל ועוד כמה). חפשו בגוגל

  4. מירי

    מי שהוא וילדיו לא יכולים להכנס למופע שיקבלו פטור מארנונה! אנחנו לא ארנק עירוני!!

  5. חוצפה!!!

    בושה למי שהולך ולמי שמופיע באירועים שמיועדים רק לתו הירוק הבדיחתי הזה. יופי הצלחתם לפלג את העם גם ביום שכזה. תיתביישו! נהנה בכל מקרה, עליכם היסורי מצפון!!!!!

  6. ירושלים של מעלה

    לא מספיק כנראה הבנו את המסר מיום השואה
    אז זה בסדר לבוא עם תלאי צהוב במקום תו ירוק

  7. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    אז לא יהיה כלום בעיר? זיקוקין לילדים כלום?

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר