שגיא בפעילות סח"י בירושלים (צילום: סח"י)
שגיא בפעילות סח"י בירושלים (צילום: סח"י)

תבורכו: בני נוער דואגים לדיירי הרחוב בחורף הירושלמי

יוזמה מבורכת: בני הנוער בארגון סח"י גייסו תרומות ורתמו שותפים ומתנדבים כדי להוביל מבצע מיוחד לחלוקת ציוד חורף לדיירי רחוב בירושלים. החלוקה תצא היום, רביעי, בשעה 15:00, מכיכר ספרא

פורסם בתאריך: 5.1.22 11:19

מחמם את הלב: בני הנוער בארגון סח״י (סיירת חסד ייחודית) מובילים מבצע מיוחד לחלוקת ציוד חורף לדיירי רחוב במרכז העיר. בשבועות האחרונים, הנערים והנערות מהקבוצות של סח״י בירושלים, גייסו תרומות ורתמו שותפים ומתנדבים כדי לצאת לחלוקת ציוד חורף, תיקים, ביגוד תרמי, ומזון למחוסרי הבית שסובלים מהקור העז.

שגיא אלגרבלי, תלמיד כיתה י״א, שמוביל את המבצע, אומר: "כמי שגר בירושלים, אני יודע עד כמה החורף יכול להיות קר וקשה, ויכול רק לתאר לעצמי עד כמה הוא יותר קשה עבור אותם דרי רחוב".

יש לציין כי החלוקה תצא היום, רביעי, 15:00, מכיכר ספרא, והיא תיערך במעמד ראש העיר משה ליאון, מינהל החינוך ושותפים נוספים של הארגון בעיר. ל"כל העיר" נמסר כי "השף הירושלמי אבי לוי נרתם להשתתף במבצע ויתרום מנות מרק לדיירי הרחוב".

מנכ״ל סח״י אברהם חיון מסר: ״המבצע הזה הוא יוזמה של בני נוער בסח״י שדואגים לאנשים החלשים והפגיעים ביותר, שביומיום פוסחים עליהם. במודל של סח״י בני נוער מתנדבים ושמים את הנתינה בראש סדר העדיפויות שלהם. אנחנו רואים איך רוח הנתינה משנה להם את החיים ומשפיעה גם על הקהילה שלהם״.


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר