(צילום: דוברות ידידים)
(צילום: דוברות ידידים)

נגמר בנס: התינוק שננעל ברכב לעיני אביו בבית וגן חולץ על ידי מתנדב מ'ידידים'

תינוק ננעל בשגגה ברכב לעיני באביו בשכונת בית וגן, מתנדבי ידידים חילצו אותו בשלום. "הצלתם לי את הילד רגע לפני ניפוץ השמשה", אמר אביו של התינוק

פורסם בתאריך: 23.1.22 09:46

נס בשכונת בית וגן – הבוקר, ראשון, ננעל תינוק ברכב לעיני אביו שנותר חסר אונים. האב הזעיק את עמותת ידידים, ומתנדבי העמותה הגיעו בתוך דקות ספורות וחילצו את התינוק כשהוא ללא פגע.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


מעמותת ידידים נמסר כי "הבוקר, ראשון, בשעה 7:40, קיבל המוקדן ישראל שץ, קריאה אודות פעוט כבן שנתיים, שננעל ברכב לעיני אביו, ברחוב גדעון האוזנר בשכונת בית וגן בירושלים. מתנדבי סניף מערב ירושלים, יעקב חנינה ואליהו מלכא, נענו לקריאה ובאמצעות הציוד הייעודי שברשותם חילצו את הפעוט בשלום, ללא גרימת נזק לרכב".

המתנדב יעקב חנינה מוסיף: "יצאתי מהבית תוך כדי התארגנות בוקר וחברתי לאליהו מלכה. כוחות משטרה שהוזעקו אף הם כיוונו אותנו למקום. בשל הקור המקפיא הנוכחים התכוונו לשבור את שמשת הרכב, עד שהגענו ובפעולה מהירה פתחנו את הדלתות. האבא התרגש מאוד והודה לנו שהצלנו את הילד, כדבריו. שמח ששוב הצלחנו לחלץ בצורה נקיה ומהירה".

בארגון ידידים שבים וקוראים להורים לשאת עליהם את מפתח הרכב ושלא לתת אותו לילדים. במקרה נעילה יש ליצור קשר מיידי עם מוקד ידידים במספר 1230 ללא כוכבית.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר