הפקקים הבוקר בגבעת משואה (צילומים: פרטי)
הפקקים הבוקר בגבעת משואה (צילומים: פרטי)

הפקקים בגבעת משואה: האם העירייה הפרה התחייבות שנתנה לתושבים?

תושבי גבעת משואה דיווח על עומסי תנועה חריגים ברחוב חיים ע' קוליץ, מכיוון כיכר בית הלוחם ליציאה לצומת אורה. הסיבה - העבודות שמבוצעות בחלק העליון של הכביש החלו מוקדם יותר ממה שסוכם עם התושבים. העירייה בתגובה: "נפעל לחידוד ההבנות אל מול המבצעים בשטח"

פורסם בתאריך: 8.2.22 11:14

עומסי תנועה חריגים נרשמו הבוקר, שלישי (8.2) ברחוב חיים ע' קוליץ בגבעת משואה – הציר המרכזי בשכונה, שמוביל ממלחה לכיוון צומת אורה.

לטענת תושבים בגבעת משואה – הסיבה לפקקי הענק הבוקר היא שהעבודות שמבוצעות במקום החלו בשעה מוקדמת – מה שהוביל לעומסים אדירים ולעמידה של למעלה מ-45 דקות בפקק.

לטענת התושבים, לפני שהחלו העבודות בכיכר העליונה ברחוב חיים קוליץ (הכיכר המשותפת עם רחוב קוסטה ריקה), הבטיחה עיריית ירושלים כי העבודות יחלו לאחר שעות העומס של הבוקר והן יסתיימו לפני שעות העומס של אחר הצהריים – וזאת כדי למנוע את הפקקים ולהקל על התושבים.

אולם, הבוקר, כך נראה – העבודות החלו מוקדם יותר והתוצאה פקק ארוך שהחל בגן החיות התנ"כי. לטענת התושבים – הסיכום עימם מופר על בסיס יומי כמעט, אולם בעיקר בשעות אחר הצהריים.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים, באמצעות חברת מוריה, מבצעת בימים אלו עבודות להצבת רמזורים בצומת קוליץ גבעת משואה. העבודות מתבצעות בהתאם להיתרים ממשטרת ישראל. טרם ביצוען נערך הליך שיתוף ציבור עם תושבי השכונה והמינהל הקהילתי. במטרה להקל על התושבים בשעות העומס, סוכם כי תצומצם תנועת כלים כבדים עד השעה שמונה וחצי, כך שתתאפשר תנועת רכבים במרחב וכן, כי לא יתבצעו עבודות משמעותיות על הכביש בשעות העומס. בכל עת, מוכוונת התנועה במקום על ידי פקחי תנועה. העירייה תפעל לחידוד ההבנות אל מול המבצעים בשטח, במטרה להקל על התושבים ולאפשר את זרימת התנועה, ככל האפשר".

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. למען התושבים

    הפקקים האדירים ,הינם תוצאה של קומבינה עם הקבלנים . עוד יוקמו ועדות חקירה סביב ההיתנהלות
    מעל ראשי התושבים וללא היתחשבות בצרכיהם
    !!! ראה פרשת " מיפלצות הולילנד " עם ראש עיר
    אחר שניתפס בקלקלתו ובשחיתות רבתי …!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר