מעצרים, מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)
מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

מחריד: אב מאזור ירושלים נאשם בתקיפת בניו התאומים, בני פחות מחודש

כתב אישום הוגש לבית המשפט המחוזי בירושלים נגד אב, תושב אזור ירושלים כבן 27, שתקף את בניו התאומים, בני פחות מחודש ימים. על פי כתב האישום, האב טלטל בחוזקה את אחד מבניו, וכתוצאה מכך נגרם לתינוק, בין היתר, דימום מוחי נרחב

פורסם בתאריך: 15.2.22 14:08

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה היום, שני, לבית המשפט המחוזי בעיר כתב אישום נגד אב, תושב אזור ירושלים כבן 27, בגין תקיפת בניו התאומים, בני פחות מחודש ימים.

על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד רינת בן יעקב, הנאשם, אב לזוג תאומים אשר נולדו בתחילת חודש ינואר, טלטל בחוזקה את אחד מבניו, כשהוא בן פחות מחודש ימים. בכתב האישום נטען כי כתוצאה ממעשיו נגרם לתינוק, בין היתר, דימום מוחי נרחב. בעקבות זאת אושפז התינוק בבית החולים הדסה עין כרם בירושלים כשהוא מורדם ומונשם לסירוגין ונשקפת סכנה לחייו וכן נזק בלתי הפיך לאיברים שונים בגופו. בכתב האישום מתואר כי בנוסף, במסגרת בדיקות שנערכו בבית החולים לבנו הנוסף של הנאשם, הוא הרים את העריסה ובה התינוק באוויר והטיח אותה חזרה ברצפה.

יש לציין כי כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע עבירות של תקיפת קטין על ידי אחראי הגורמת חבלה ותקיפת קטין על ידי אחראי. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. מרדכי

    מה גרם לו לעשות את המעשין האלה בתינוקות בני מס ימם.
    האים היה שיכור או מסומם.
    אים לא לאשפז אותו למס שנים.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר