מעצר החשוד (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר החשוד (צילום: דוברות המשטרה)

חשד: תושב ירושלים הציץ לחדר שינה, צילם ונעצר

תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו נעצר בחשד שהציץ לחדר שינה דרך חלון בית מגורים וצילם את דרי הבית. במהלך היום הובא החשוד בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ביום נוסף

פורסם בתאריך: 2.3.22 19:25

משטרת ישראל עצרה בשעת מעשה חשוד, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, לאחר שעל פי החשד הציץ לחדר שינה דרך חלון בית מגורים וצילם את דרי הבית. במהלך היום הובא החשוד בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ביום נוסף.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בפעילות משטרתית יזומה למניעת עבירות בקרב החברה החרדית שנערכה הלילה בעקבות דיווח שהגיע אתמול לידי מש"ק שכונת רוממה במש"ח (מרכז שיטור חרדי) מחוז ירושלים, נעצר חשוד, תושב ירושלים בשנות ה-30 לחייו, לאחר שנתפס בשעת מעשה כשהוא מציץ לתוך חדר בית".

עוד נמסר כי "החשוד שנעצר על ידי המש"ק ומתנדב המשטרה ממרכז השיטור החרדי של מחוז ירושלים, הועבר לחקירה בתחנת לב הבירה ונבדק החשד למעורבותו במקרים נוספים. במהלך היום הובא החשוד בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה והאריך את מעצרו ביום נוסף לטובת המשך פעולות החקירה ובדיקת מעורבותו באירועים נוספים".

"אנו קוראים לציבור לדווח למשטרה על כל אירוע חריג המצריך התערבות משטרתית לצורך מניעת עבירות מעין אלו ומכל סוג שהן, ולצורך מיצוי הדין עם המעורבים", מציינים ומדגישים במשטרה.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר