מעצר בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר בירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

האירוע שהתרחש בהסעה למוסד חינוכי בקטמון: האב שדקר נער אחר נעצר

לבקשת נציג המשטרה, הוארך מעצרו במספר ימים לטובת המשך ביצוע פעולות החקירה, והחקירה נמשכת

פורסם בתאריך: 6.3.22 12:30

אירוע האלימות שהתרחש בהסעה למוסד חינוכי בשכונת קטמון: משטרת ישראל עצרה בסוף השבוע את החשוד, תושב ירושלים כבן 39, שתקף באלימות ובאמצעות כלי חד נער וגרם לפציעתו. מעצרו הוארך בבית המשפט.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", ביום ראשון שעבר, 27.2, שני נערים התווכחו בהסעה למוסד חינוכי בקטמון, אביו של אחד מהם הגיע למקום ותקף באמצעות כלי חד את הנער השני ונמלט. המשטרה פתחה בחקירה והחלה בסריקות אחר התוקף.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בבוקר, 27.2, התקבל דיווח אודות תקיפתו של נער על ידי אביו של נער אחר, לאחר שככל הנראה התגלע ויכוח בין הנערים במהלך שהותם בהסעה למוסד החינוכי. על פי החשד, האב שהגיע למקום, תקף באמצעות כלי חד את הנער וגרם לו חבלות בפניו והוא נזקק לטיפול רפואי. מיד עם קבלת הדיווח, החלה תחנת מוריה של מחוז ירושלים בחקירת נסיבות המקרה תוך איסוף ממצאים ובסריקות אחר החשוד במעשה שנמלט מהמקום".

עוד נמסר כי "במהלך סוף השבוע חוקרי ובלשי המשטרה הצליחו להתחקות אחר החשוד במעשה, שהיה במנוסה מאז קרה אירוע האלימות לגביו נחשד. החשוד אותר בצפון הארץ ונעצר לחקירה. לבקשת נציג המשטרה, הוארך מעצרו במספר ימים עד לתאריך 7.3.22 לטובת המשך ביצוע פעולות החקירה, והחקירה נמשכת".


הבית החדש שלכם מחכה בלוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר