הפצועה עם פרופ׳ מאיר ליברגל, ראש המערך האורתופדי בהדסה, עם אודיה תל צור, אחות ראשית חדר המיון, ועם ד״ר ינון בודה, מנהל הדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)
הפצועה עם פרופ׳ מאיר ליברגל, ראש המערך האורתופדי בהדסה, עם אודיה תל צור, אחות ראשית חדר המיון, ועם ד״ר ינון בודה, מנהל הדסה עין כרם (צילום: דוברות הדסה)

הערב: 3 פצועים מאוקראינה הובאו להדסה

3 הפצועים הינם זוג הורים ובנם, אשר שהו בביתם כאשר נפגע וחלקו קרס. האם והבן נפצעו באורח בינוני, האב נפצע באורח קל

פורסם בתאריך: 7.3.22 19:10

3 פצועים באורח קל-בינונוי הובאו הערב, שני, להדסה עין כרם מאוקראינה לאחר שביתם בקייב נפגע מטיל וקרס. 3 הפצועים הינם זוג הורים ובנם.


 הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ – "כל העיר בזמן אמת"

 "כל העיר" ירושלים בפייסבוק 

 "כל העיר" ירושלים – גם באינסטגרם

 המייל האדום של "כל העיר" [email protected]


בהדסה מדווחים כי "אל יחידת הטראומה בהדסה עין כרם הובאו לפני זמן קצר על ידי מד״א שלושה פצועים מאוקראינה, אשר נפגעו כתוצאה מפגיעת טיל בביתם בקייב מחוז סולומינסקי, ונחתו היום בישראל".

"עם יצירת הקשר עם המרכז הרפואי הדסה על ידי ארגון ״הצלה אייר״ מאוקראינה, ארגון חסד יהודי שמפעיל מטוסי חילוץ ופינוי, הובהר על ידי מנכ״ל הדסה בפועל, פרופ׳ יורם וייס, כי צוותי המרכז הרפואי יקבלו את הפצועים ויעניקו להם טיפול מלא ומקצועי", עוד מדווחים בהדסה.

"3 הפצועים הינם זוג הורים ובנם, אשר שהו בביתם כאשר נפגע וחלקו קרס", מוסרים בהדסה. "האם, בת 44, במצב בינוני, סובלת משבר פתוח ברגלה ותזדקק להערכת מצב נוספת ובהמשך ניתוח. הבן, בן 19, במצב בינוני, נפגע ברגלו וסובל משבר פתוח ומשברים בחוליות הגב ויצטרך גם הוא טיפול ניתוחי בהמשך. האב, בן 44, במצב קל עם פגיעה בברך. בן נוסף, בן 10, הגיע עם המשפחה ואינו נזקק לטיפול רפואי".

מנכ״ל בפועל המרכז הרפואי הדסה, פרופ׳ יורם וייס:
״המרכז הרפואי הדסה, בתמיכתם של מועצת המנהלים וארגון נשות הדסה העולמי, שלח הלילה משלחת חירום של רופאים מומחים אשר הגיעו אל בית החולים האוניברסיטאי הגדול בלובלין, פולין, על מנת להעניק סיוע רפואי לצוותים בכל אשר ידרשו בטיפול בהמוני הפליטים מאוקראינה. זאת לאחר שבשבוע שעבר אף גויסו על ידי ארגוני הדסה תרומות לציוד רפואי רב שנשלח דרך השגרירות האוקראינית בישראל לאוקראינה. במקביל, הבטחנו כי המרכז הרפואי ערוך לטפל בנפגעים אשר מוטסים לישראל ויעניק כל סיוע רפואי אשר ידרש בעין כרם ובהר הצופים. שלושת הפצועים הגיעו אל מומחי הדסה המטפלים בהם כעת – והם בידיים הכי טובות שיש״.

חה"כ פרופ' יוסי שיין, ישראל ביתנו, יוזם מתווה הבאתם ארצה של פצועי המלחמה באוקראינה:
״יש למדינת ישראל מחויבות כלפי האזרחים הנפגעים במלחמה באוקראינה, יהודים ולא יהודים. מתוך סולידריות לשלומם ולבריאותם, נעשית כאן היום בהדסה פעולת הצלה רפואית מרגשת. אין מתאים ממד"א להיות הגורם האמון על המלאכה הקדושה הזו״.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר