כוחות משטרה במרתון ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)
כוחות משטרה במרתון ירושלים (צילום: דוברות המשטרה)

מרתון ירושלים 2022: כלל הכבישים נפתחו לתנועה

החל מהבוקר, שישי, למעלה מ-1,300 שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים פעלו לצד מאות סדרנים ומאבטחים לאבטחה, שמירת הסדר והכוונת התנועה ברחבי העיר בעקבות קיומו של מרתון ירושלים. לפני זמן קצר הסתיים המרתון ונפתחו לתנועה כלל הכבישים בעיר

פורסם בתאריך: 25.3.22 13:49

לפני זמן קצר, שישי, הסתיים מרתון ירושלים ונפתחו לתנועה מלאה של כלי רכב כל הצירים בעיר. בהתאם, הגיעה לסיומה ההיערכות והפעילות המשטרתית המיוחדת של מחוז ירושלים.


מפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן, שפיקד על ההיערכות והפעילות המשטרתית, והזניק מוקדם יותר יחד עם ראש העיר את מקצה המרתון, אמר: ״למרות מזג האויר הקר והגשום שפקד את העיר, אלפי רצים השתתפו היום במירוצים השונים. מלפנות בוקר, פעלנו בכוחות גדולים לאפשר את קיומו התקין של מרתון ירושלים בזכות תכנון מוקפד בכל ההיבטים ופריסה מבצעית רחבה. הבוקר ביקרתי את השוטרים במערכים ובמשימות השונות והתרשמתי מהמחויבות העמוקה שלהם להצלחת המשימה. אני רוצה להודות למפקדים, לשוטרים ולכל מי שלקח חלק בפעילות, כולל גופי החירום וההצלה והרשות המקומית, שפעלו איתנו ולצידנו בתיאום ושיתוף פעולה מלא בכל שלבי המבצע. נמשיך לפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו באירועי ספורט, תרבות ודת, ובכל אירוע אחר למען תושבי העיר והמבקרים בה".

ממשטרת ירושלים נמסר כי "משטרת ישראל פעלה החל מלפנות בוקר לשמירה על שלומם, בטחונם ובטיחותם של המשתתפים במירוץ שנערך על ידי עיריית ירושלים. למעלה מ-1,300 שוטרים, לוחמי מג״ב ומתנדבים פעלו לצד מאות סדרנים ומאבטחים לאבטחה, שמירת הסדר והכוונת התנועה ברחבי העיר. בנוסף, השוטרים פעלו לצמצם ככל שניתן את הפגיעה בשגרת החיים בעיר והפנו את ציבור משתמשי הדרך לדרכים חלופיות".

במשטרה מציינים כי "מעבר לפריסה המבצעית, במהלך המירוץ בוצע שימוש באמצעי שליטה ובקרה, בתיאום עם עיריית ירושלים וכוחות החירום וההצלה".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר