(צילום: באדיבות חברת החשמל)
(צילום: באדיבות חברת החשמל)

משדרגים את רשת החשמל בירושלים: תחנת משנה חדשה תוקם בסמוך לצומת הגבעה הצפתית

התחנה החדשה "נחל צופים" תשדרג באופן משמעותי את אספקת החשמל לתושבי ירושלים. חברת החשמל משקיעה בפרויקט זה כ-150 מיליוני שקלים

פורסם בתאריך: 29.3.22 17:24

חברת החשמל תקים תחנת משנה חדשה "נחל צופים", אשר תשדרג באופן משמעותי את אספקת החשמל לתושבי העיר בכלל ולצפון מזרח העיר בפרט. התחנה מוקמת בצמוד לחניון ותחנת הרכבת הקלה בצומת הגבעה הצרפתית, במעלה נחל צופים.


"התחנה תהיה מקורה ובשלב הראשון יופעלו השנאים בהספק של 112 מגוואט עם אופציה להרחבה ל 224 מגוואט", מוסרים בחברת החשמל. "התחנה תספק חשמל בין היתר, גם למנהרות שיוקמו בסביבה, לתחנות הרכבת הקלה במסלוליה השונים, לשכונת הגבעה הצרפתית, האוניברסיטה העברית, בית החולים הדסה הר הצופים, וכאמור תשפר את אספקת החשמל לצפון מזרח העיר".

"הצורך בהקמת התחנה נבע בשל ריבוי הבניה ופיתוח תשתיות באזור והגידול המשמעותי בצריכת החשמל", מציינים בחברת החשמל.

ל"כל העיר" נמסר כי "חברת חשמל עומדת להתחיל בשבועות הקרובים בעבודות החפירה והצפי לסיומן של כלל עבודות וכניסתה להפעלה הוא אוגוסט 2024".

עוד נמסר כי "בנוסף לתחנה המשנה, באזור שבין צומת הגבעה הצרפתית לצומת קוקה קולה, עובר קו מתח עליון שהוקם לפני כ-20 שנה, וכחלק מהקמת תחנת המשנה, חברת חשמל מיישמת את התחייבותה והקו יוטמן בקרקע".

יצוין כי הקמת התחנה מוקמת באישורם של הרגולטורים הרלבנטיים, כולל עיריית ירושלים והמשרד להגנת הסביבה, ועל פי כל ההנחיות והתקנים. חברת החשמל משקיעה בפרויקט הקמת תחנת המשנה כ – 150 מיליוני שקלים.


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר