רונית יאיר ודניאל שוורצמן (צילום: באדיבות מכבי שירותי בריאות)
רונית יאיר ודניאל שוורצמן (צילום: באדיבות מכבי שירותי בריאות)

נס במכבי: חייה של רונית מירושלים ניצלו בזכות התעקשותה של המזכירה הרפואית בקרית היובל

דניאל שוורצמן, מזכירה רפואית במכבי שירותי בריאות בקרית היובל, הצילה את חייה של רונית יאיר, תושבת ירושלים, לאחר ששכנעה אותה להמתין לבדיקת ממוגרפיה אשר  בסיומה התגלה ממצא חשוד

פורסם בתאריך: 3.4.22 10:43

לפעמים כל מה שצריך הוא אדם אחד שבאמת יהיה לו איכפת. זה בדיוק מה שקרה במקרה של דניאל שוורצמן, מזכירה רפואית במכבי שירותי בריאות בירושלים, שהצליחה לשכנע אישה שלא הכירה להמתין לבדיקת ממוגרפיה. והתוצאה – הצלת חיים של ממש.


לרונית יאיר מירושלים נקבע תור לבדיקת ממוגרפית סקר שגרתית בניידת ממוגרפיה במכבי שירותי בריאות בקרית היובל. בשל תקלה טכנית שארעה באותו היום, חל עיכוב בזמני הבדיקה. רונית כמו נשים רבות אחרות, שהגיעו להיבדק כבר חשבה ללכת ולוותר על הבדיקה החשובה, אבל אז נכנסה לתמונה דניאל שוורצמן.

דניאל, מזכירה רפואית בסניף קריית יובל הייתה באותו היום האחראית על כל נושא המינהל, ניהול התורים, הרישום וקבלת הפנים של החברות שהגיעו לבדיקה. "כשהבנתי שיש עיכוב בזמני הבדיקות, ביקשתי מהנשים שהיו כבר במקום להמתין בסבלנות ולא לוותר על הבדיקה", מספרת דניאל. "לא היה קל לשכנע אותן כי רבות מהן לא רצו לחכות. החלטתי שאני פונה ללב וגם להיגיון שלהן. אמרתי להן – כבר הגעתן, כבר פיניתן את הזמן.. לא חבל שזה יהיה לשווא ועכשיו תצטרכו לקבוע תור מחדש ושוב לחכות. את האמת ממש לא ויתרתי להן והתעקשתי עם אחת ואחת שתבצע את הבדיקה. הסברתי להן שזו בדיקה שממש יכולה להציל חיים. לשמחתי הרבה רונית השתכנעה, חיכתה עד שהתקלה טופלה ועברה את הבדיקה החשובה כל כך".

"אבל זה לא סוף הסיפור", מחייכת דניאל. "אחרי למעלה מחודשיים שוב נפגשתי עם רונית ממש במקרה והפעם במרפאה. רונית אמרה לי – אין לך מושג כמה אני מודה שהקשבתי לך ולא ביטלתי את הבדיקה באותו היום. נבדקתי ולצערי גילו לי ממצא חשוד, אובחנתי כחולה ואני מקבלת טיפול מציל חיים. אני לא רוצה לחשוב מה היה קורה אם לא הייתי שומעת לך".

"מבחינתי זו סגירת מעגל מרגשת מאוד", מסכמת דניאל. "אני שמחה שהלכתי עם הלב שלי והצלחתי לשכנע את רונית לבצע את הבדיקה. ובהזדמנות זו אני פונה לכל הנשים – לכו להיבדק בדיקת ממוגרפיה  מצילת חיים".


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


 

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר