מעצר חשודים הלילה בשער שכם (צילום: דוברות המשטרה)
מעצר חשודים הלילה בשער שכם (צילום: דוברות המשטרה)

עוד לילה של עימותים בשער שכם: 8 חשודים נעצרו

היום השלישי של הרמדאן - לילה שלישי של עימותים בשער שכם: בתפריט היומי - בקבוקים, אבנים וזיקוקים לעבר שוטרים לצד קריאות הסתה. המשטרה: "רוב האנשים במקום לא לקחו חלק בהפרות הסדר". צפו בווידאו ממצלמות המשטרה

פורסם בתאריך: 5.4.22 08:25

בזמן שמרבית תושבי העיר העתיקה חגגו במהלך אמש (שני) בסדר מופתי את צאת היום השלישי של הרמדאן, באזור שער שכם שוב התפתחו במהלך הלילה עימותים והפרות סדר. במהלך הפרות הסדר הושלכו לעבר השוטרים במקום בקבוקים ואבנים, התבצע ירי זיקוקים כל זאת לצד קריאות הסתה. כוחות המשטרה שפעלו בזירה עצרו לחקירה 8 חשודים.


ממשטרת ירושלים נמסר: "בזמן ששוטרים רבים פעלו לאפשר לרבים לציין את חודש הרמדאן ולהגיע לעיר העתיקה בירושלים ולהר הבית בבטחה, החלו הפרות סדר נקודתיות באזור שער שכם לצד קריאות הסתה, כשקומץ של מפרי סדר ירו זיקוקין יידו בקבוקים ואבנים לסירוגין לעבר השוטרים. בעקבות כך, נעצרו שמונה חשודים שזוהו בגין הפרת סדר והשלכת חפצים לעבר שוטרים, חלקם חשודים שזוהו מהפרות הסדר ותקיפת השוטרים אמש. המעצרים הנקודתיים של מפרי הסדר בוצעו באמצעות הכוונת תצפיות והפללות בשטח, וכוחות המשטרה פעלו לשמירת שלום הציבור והסדר הציבורי במקום".



במשטרת ירושלים מדגישים כי "רוב האנשים במקום לא לקחו חלק פעיל בהפרות סדר אלו. יצוין כי אותו קומץ אלים שבוחר להפר את הסדר, להתפרע ולנהוג באלימות מכל סוג שהיא – פוגע קודם כל בציבור גדול של מתפללים, סוחרים ומבקרים – שרובו המכריע חפץ לחגוג את הרמדאן בשלום ובבטחה תוך שמירה על חופש הפולחן. לא נאפשר לאותם שוליים מסיתים ואלימים להפר את הסדר. אנו קוראים לציבור לציין את חודש הרמדאן כחוק, להישמע להוראות השוטרים ולהימנע מאלימות והפרות סדר מכל סוג שהן".

 

 


העסקה שחלמתם עליה מחכה כאן. היכנסו לזירת הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר