פעילות אכיפת תנועה (צילום: דוברות המשטרה)
פעילות אכיפת תנועה (צילום: דוברות המשטרה)

טייס בדרך עוזי נרקיס – תושב ירושלים נעצר בחשד לנהיגה ללא רישיון נהיגה כחוק ובמהירות מופרזת

במהלך פעילות של משטרת התנועה כנגד עבירות נהיגה, נתפס נהג צעיר בנהיגה במהירות מופרזת בדרך עוזי נרקיס בעיר. לאחר עצירת הרכב בו נהג תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו, עלה בבדיקה המשטרתית כי הנהג אינו הוציא רישיון נהיגה ישראלי כחוק. החשוד נעצר והיום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

פורסם בתאריך: 14.6.22 14:32

משטרת ישראל עצרה הבוקר, שלישי, תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו, בחשד לנהיגה ללא רישיון נהיגה כחוק ובמהירות מופרזת בדרך עוזי נרקיס. במהלך היום תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בפעילות נגד עבירות תעבורה מסכנות חיים, אותה ערכו שוטרי התנועה של מחוז ירושלים בדרך עוזי נרקיס בעיר, נקלט בעת הפעלת מכשיר מדידת המהירות רכב פרטי במהירות של 101 קמ"ש בקטע כביש בו מותרת מהירות מרבית של 70 קמ"ש לכל היותר. לאחר עצירת הרכב בו נהג תושב ירושלים בשנות ה-20 לחייו, עלה בבדיקה המשטרתית כי הנהג אינו הוציא רישיון נהיגה ישראלי כחוק וכי אין מדובר במקרה הראשון בו נתפס בגין נהיגה ללא רישיון".

עוד נמסר כי "לאחר שנרשם נגדו דו"ח בגין עבירת המהירות המופרזת, נעצר הנהג והועבר לחקירה בפני חוקרי התנועה של מחוז ירושלים. כמו כן, בתום שימוע שערך קצין משטרה, רכבו של החשוד הושבת למשך 30 ימים ונגרר למגרש אחסנה".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול נגד עבירות תנועה חמורות במטרה להיאבק בקטל בכבישים, להגביר את נוריות הציות לחוק ולהגן על שלומם ובטחונם של משתמשי הדרך".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

2 תגובות
  1. ישראל

    תנו לי לנחש היכן הוא גר….
    נוסעים שם כמו חיות, אז למה צריך רישיון?!?!

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר