הסמים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)
הסמים שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)

במהלך פעילות משטרתית: חומרים החשודים כסמים נתפסו בביתו של תושב העיר

אמש, שני, במהלך פעילות בלשי המשטרה של תחנת לב הבירה במחוז ירושלים במרכז העיר, נתפסו למעלה משניים-עשר קילוגרם חומרים חשודים כסמים מסוגים שונים. החשוד, תושב ירושלים כבן 22, שבדירתו נמצאו חומרים חשודים אלו, נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה. במהלך היום הוא יובא בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו

פורסם בתאריך: 28.6.22 11:30

בפעילות בלשי המשטרה אמש, שני, בלב ירושלים, נתפסו על ידם למעלה משניים-עשר קילוגרם חומרים חשודים כסמים מסוגים שונים. החשוד, תושב ירושלים כבן 22, שבדירתו נמצאו חומרים חשודים אלו, נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה. במהלך היום הוא יובא בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "אמש, במהלך פעילות בלשי המשטרה של תחנת לב הבירה במחוז ירושלים במרכז העיר, התעורר חשדו של הבלש עת הבחין בהתנהלות חשוד המבצע עסקת סמים. בעקבות כך, פעל הבלש יחד עם עמיתיו השוטרים וביצעו חיפוש בביתו של החשוד, תושב ירושלים כבן 22".

עוד נמסר כי "במהלך החיפוש, איתרו הבלשים מאות שקיות חלוקה בהן חומר חשוד כסם מסוגים שונים, ביניהם חומרים החשודים כחשיש, קוקאין ומריחואנה במשקל של כ-12 ק"ג, עוגיות במשקל של למעלה מ-3 ק"ג ושעל פי החשד מכילות חשיש, פלטות חשיש במשקל מאות גרמים ועוד.

"החשוד שבדירתו נמצאו חומרים חשודים אלו, נעצר והועבר לחקירה בתחנת לב הבירה. במהלך היום הוא יובא בפני בימ"ש שם תבקש המשטרה להאריך את מעצרו לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינו".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך בפעילות יצירתית ונחושה במסגרת מאבקה בעבירות הקשורות בסמים, בדגש לעבירות גידול וסחר, ותפעל למיצוי דין עם המעורבים בכך".


מחפשים דירות 3 חדרים בדרום העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר