(צילום: דוברות המשטרה)
(צילום: דוברות המשטרה)

ביתו של תושב מרכז ירושלים נשרף – כוחות משטרה וכיבוי הצילו את חייו

חייו של תושב ירושלים שביתו נשרף ביום שישי במרכז העיר, ניצלו בזכות עבודתם המקצועית והמהירה של כוחות כיבוי והצלה, שוטרי יס"מ וגורמי חירום נוספים

פורסם בתאריך: 4.7.22 16:20

ביום שישי, בשעות אחר הצהריים, התקבל דיווח בשירותי ההצלה והביטחון על שריפה בדירה במרכז ירושלים ולמקום הוזעקו כוחות משטרה וצוותי כיבוי אש. הצוותים הגיעו למקום והחלו בפעולות מצילות חיים תוך סריקה והגעה אל אחד הדיירים שנמצא בביתו.

"השוטרים פעלו במקצועיות תוך חתירה למגע שכללה בין היתר טיפוס בתוואי הבניין בו טרם אחזה אש או שבו עשן, כפי שהתחולל בחדר המדרגות לדירה", מוסרים במשטרה ומוסיפים כי "לאחר שטיפסו על סולמות וקרשים אל מרפסת הדירה שהחלה להתמלא עשן שריפה סמיך, חברו שוטרי היס"מ אל דייר הבית וחילצו אותו מהמקום לבדיקה על ידי צוות רפואי שהמתין באזור בטוח מחוץ לבניין".

רס"מ חן זוהר, אחד משוטרי היס"מ שפעל לחילוץ הדייר סיפר: "מיד עם קבלת הדיווח בקשר על שריפה ממנה נשקפת סכנת חיים, הגעתי יחד עם שותפי לאופנוע, רס"ר יוסי בן שימול מיס"מ ירושלים, למקום ותוך זמן קצר התחלנו לעלות לכיוון דירה ממנה עלה עשן. איתרנו דייר שביתו החל מתמלא עשן וחילצנו אותו באמצעות סולמות אל מקום בטוח מחוץ לבניין שם נבדק על ידי צוותי רפואה. אנחנו ביס"מ מתאמנים כל העת במגוון תרחישים על מנת שברגע האמת נפעל ונגיב במקצועיות ובמהירות על מנת להציל חיי אדם, גם בתחום הפח"ע והפלילי וגם באירוע שריפות וחומרים מסוכנים".

מכבאות והצלה מחוז ירושלים נמסר כי "סמוך לשעה 16:30 נתקבל דיווח במרכז השליטה של כב"ה מחוז ירושלים, על שריפה עם לכוד במבנה מגורים בקומה החמישית ברחוב יפו, על תוואי הרכבת הקלה.
6 צוותים שהוזנקו לאירוע גילו מטען אש גדול והחלו בפעולות סריקה שבמהלכן חולץ הלכוד והועבר לטיפול גורמי הרפואה שפעלו במקום. לוחמי האש המשיכו בפעולות הכיבוי עד שהושגה שליטה באש".

רב רשף אורן אברהמי, מפקד משמרת בתחנת האומה: "מדובר בשריפה עם אדם לכוד בקומה חמישית ואחרונה במבנה ישן ללא מערכות הגנה מאש. המתאר המורכב והסמיכות לציר הרכבת הקלה לא איפשרו חילוץ עם מנוף ועל כן לוחמי האש טיפסו לקומה האחרונה וחילצו את הלכוד עם ברדס מערכת הגנה נשימתית שמולבשת על הלוחמים. הבנה מהירה של היקף האירוע ותגבור הכוחות, הם אלו שתרמו לחילוץ מהיר של הלכוד, השגת שליטה באש ומניעת התפשטותה לדירות הסמוכות".


מחפשים דירת גן בגבעת משואה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר