סיום קורס עוזרי שף אלווין ישראל (צילום: אלווין ישראל)
סיום קורס עוזרי שף אלווין ישראל (צילום: אלווין ישראל)

מחפשים עבודה: 16 אנשים עם מוגבלות קוגניטיבית סיימו הכשרה ייחודית כעוזרי שף

שיתוף פעולה של עמותת אלווין ישראל ומכללת "טעמים" הוליד קורס מיוחד במסגרתו הוכשרו 16 אנשים עם מוגבלות קוגניטיבית כעוזרי שף. זאת, במטרה לשלבם בתעסוקה בשוק החופשי בתחום המסעדנות והמלונאות

פורסם בתאריך: 25.7.22 10:28

זוהי קריאה לבעלי המסעדות בירושלים אשר מחפשים עוזרי שף וגם רוצים לסייע לקהילת האנשים עם מוגבלויות: אל שוק מחפשי העבודה הצטרפו ממש באחרונה 16 אנשים עם מוגבלות מירושלים סיימו השבוע קורס ייחודי המכשיר אותם כעוזרי שף במטרה לשלבם בשוק התעסוקה החופשי בתחומי ההסעדה והמלונאות בירושלים (ומחוצה לה). קורס ייחודי זה הינו פרי יוזמה של עמותת אלווין ישראל בשיתוף מכללת "טעמים". הקורס הועבר במכללת "טעמים" בירושלים על – ידי השפים יובל אטיאס וקובי פרץ. בוגרי הקורס, הנם מקבלי שירות של עמותת אלווין ישראל,  בגילאי 21 ומעלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"קורס עוזרי שף הינו קורס הכשרה לאנשים עם מוגבלות אשר מעוניינים לעבוד בשוק החופשי במקצועות הבישול והאפייה", מספרת מרגלית פילר,  מנכ"לית אלווין ישראל. "התוכנית, משלבת הקניית מיומנויות עבודה מקצועיות בתחום הבישול והאפייה ומכשירה את המשתתפים למגוון רחב של תפקידים ובכך ישפרו את יכולות התעסוקה שלהם ואת שכרם.  לצד הקניית ידע תאורטי משתתפי הקורס התנסו בעבודת בישול ואפייה ובנוסף קיבלו הכנה והכרות עם עולם העבודה ורכשו מיומנויות רלוונטיות הנלוות לכך,  כדוגמת: יחסי עובד מעביד, עבודת צוות, בטיחות בעבודה, נורמות התנהגות במקום עבודה וקבלת סמכות, שירותיות והופעה חיצונית, מוטיבציה ויוזמה,  ניהול זמן ועוד. זאת, כחלק מהמגמה אותה מובילה עמותת אלווין ישראל להשתלבות אנשים עם מוגבלות השוק החופשי והכשרתם למגוון מקצועות המעניינים אותם".

"עלינו כחברה לעשות הכל על מנת לאפשר לאנשים עם מוגבלות להגשים את עצמם ואת חלומותיהם בכל תחומי החיים, בכלל, ובתחום התעסוקה בפרט", מוסיפה פילר. "אנו עדים לחוסר גדול בכוח אדם בתחום המסעדנות והמלונאות והצוותים המקצועיים של אלווין בתחומי התעסוקה וההשמה יסייעו בידם של מסיימים הקורס להשתלב במקומות העבודה בתחום".

 

 

"המבחן האמיתי שלנו כחברה שמקומות עבודה ישכילו לשלב עובדים עם מוגבלות ויבינו שגם להם יש יכולות מקצועיות ושהם עובדים מסורים. אלווין העניקה במהלך השנה האחרונה מאות תוים חברתיים –  "מעסיק פותח" לעסקים אשר שילבו עובדים עם מוגבלות. לא ירחק היום שהציבור יעדיף לרכוש דווקא מעסקים אלה", מסכמת פילר.


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום מערב העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר