חלק מהסמים שנתפסו על ידי הבלשים (צילום: דוברות המשטרה)
חלק מהסמים שנתפסו על ידי הבלשים (צילום: דוברות המשטרה)

מזרח ירושלים: העסק המשפחתי לשטיפת רכבים התגלה כ"תחנת סמים"

בחיפוש שנערך במקום, נתפסו סמים במשקל רב של מספר קילוגרמים מסוגים שונים, בהם גראס, חשיש וכדורי אקסטזי. ארבעה חשודים, ביניהם אב המשפחה ושני ילדיו, נעצרו לחקירה

פורסם בתאריך: 1.8.22 17:00

בפעילות בלשי וחוקרי היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, פוצחה תחנת סמים שפעלה בתוך עסק לשטיפת כלי רכב באחת משכונות מזרח העיר ירושלים. החשודים נעצרו והועברו לחקירה במשטרה בגין עבירות של סחר בסמים.

על פי החשד וממצאי החקירה שמתנהלת בימ"ר מחוז ירושלים – החשודים, תושבי השכונה בשנות ה-50 וה-20 לחייהם, עסקו פרט לשטיפת כלי רכב בעסק המשפחתי, גם בעבירות סחר בסמים השונים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתאריך 26.7 פשטו בלשי הימ"ר על העסק ועצרו את החשודים לחקירה. בחיפוש שנערך במקום, נתפסו סמים במשקל רב של מספר קילוגרמים מסוגים שונים, כגון: גראס, חשיש וכדורי אקסטזי וכסף מזומן בסך אלפי שקלים".

עוד נמסר כי "מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת בבימ"ש לטובת מיצוי פעולות החקירה בעניינם. היום הוגשה הצהרת תובע מטעם יחידת התביעות המשטרתית במחוז ירושלים בדבר הכוונה להגיש בימים הקרובים כתב האישום נגד המעורבים. כמו כן, מעצרם של ארבעת החשודים הוארך היום בארבעה ימים נוספים, עד לתאריך 4.8.22".


מחפשים דירת 4 חדרים בדרום מערב העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר