ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)
ניידת משטרה (צילום: דוברות המשטרה)

השלכת רימון, הצתה וסחר בסמים – גל מעצרים בדרום העיר

חקירת המשטרה שהחלה בעקבות השלכת רימון לעבר תחנת דלק בירושלים, התפתחה וחשפה עבירות נוספות של סחר בסמים, הצתת בית עסק וכלי רכב בעיר

פורסם בתאריך: 3.8.22 11:59

חוקרי היחידה המרכזית במחוז ירושלים ניהלו בשבועות האחרונים חקירה סמויה בעקבות אירוע שבמהלכו הושלך רימון הלם לעבר תחנת דלק בדרום העיר. במהלך פעולות החקירה, עלה חשד נוסף כי החשוד במעשה מעורב גם בעבירות של סחר בסמים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "בתאריך 6.7 נעצר החשוד, תושב ירושלים כבן 19, לחקירה בימ"ר מחוז ירושלים ומעצרו הוארך בבית המשפט לטובת מיצוי החקירה. במהלך חקירתו נאספו כנגד החשוד ואחרים ראיות מפלילות, בדבר מעורבותם גם באירוע של הצתת בית עסק לממכר מזון, גם כן בדרום העיר.

"נוכח התפתחויות נוספות בחקירה, נעצרו על ידי היחידה המרכזית במחוז ירושלים מספר חשודים נוספים, תושבי ירושלים בשנות ה-20 לחייהם, שהועברו לחקירה ומעצרם הוארך בבית משפט. במסגרת חקירתם, עלה כי חלקם היו מעורבים גם בהצתת מספר כלי רכב יוקרתיים בשכונת מלחה בירושלים זאת ככל הנראה על רקע סכסוך".

עוד נמסר כי "בימים האחרונים השלימו חוקרי ימ״ר ירושלים את חקירתם של שלושה מהמעורבים. עם סיום החקירה במשטרה הוגשה נגדם הצהרת תובע ובימים הקרובים צפוי להיות מוגש נגדם כתב האישום ע״י הפרקליטות".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך להיאבק בפשיעה החמורה על כל גווניה למען שלום הציבור, בטחונו ורכושו".


מחפשים דירת 4 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר