מתפללים בכותל (צילום: דוברות המשטרה)
מתפללים בכותל (צילום: דוברות המשטרה)

צום ט׳ באב בצל הלחימה בדרום: היערכות ופעילות המשטרה בכותל

מאות שוטרים של לוחמי מג״ב פועלים מאז אמש, שבת, לאבטחת האירועים השונים והמתפללים הרבים הפוקדים את הכותל המערבי לרגל צום תשעה באב. במהלך היממה הורחקו ונעצרו מספר מבקרים שהפרו את כללי הביקור בהר הבית

פורסם בתאריך: 7.8.22 13:44

מאות שוטרים של מחוז ירושלים יחד עם כוחות תגבור משטרתיים ולוחמי מג״ב, פועלים מאז אמש, שבת, לאבטחת האירועים השונים והמתפללים הרבים הפוקדים את הכותל המערבי לרגל צום תשעה באב. הבוקר התקיימה בנקודת המשטרה בכותל המערבי, הערכת מצב מיוחדת בראשות מפכ״ל המשטרה רנ״צ יעקב שבתאי ומפקד מחוז ירושלים ניצב דורון תורג׳מן המפקד על ההיערכות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


בשעות האחרונות הורחקו ועוכבו מספר מבקרים שהפרו את כללי הביקור בהר הבית. כמו כן, נעצרו/עוכבו והורחקו מספר אנשים שהפרו את הסדר במקום, עשו פרובקציות, קראו קריאות הסתה וניסו לשבש את מהלכם התקין של הביקורים ללא הצלחה.
המשטרה תמשיך לפעול לאפשר את הביקורים כסדרם בהתאם לכללי הביקור במקום.

ממשטרת ירושלים נמסר כי "בשעות הבוקר המוקדמות, שוטרי מחוז ירושלים בהכוונה וסיוע של מרכז השליטה במרחב דוד, עצרו שני חשודים, תושבי מזרח ירושלים, בעקבות תקיפת מתפללים בעיר העתיקה על ידי שני חשודים שריססו בגז פלפל ותקפו מבקרים במקום. החשודים הועברו לחקירה במשטרה והיום יובאו לדיון בהארכת מעצרם בבית המשפט".

עוד נמסר כי "בתוך כך, בשעות האחרונות השוטרים מנעו אירועי חיכוך ופרובקציות שונות בהר הבית ובעיר העתיקה בירושלים. הבוקר עצרה המשטרה חשוד שידה אבן בעיר העתיקה. כמו כן, לפנות בוקר עצרה המשטרה בעיר העתיקה שלושה חשודים, זאת לאחר שעלה חשד כי בכוונתם להפר את הסדר הציבורי באזור".

במשטרה שבים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול לשמירה על שלום הציבור ובטחונו, וכן שמירה על הסדר הציבורי במקומות הקדושים ובכל מקום אחר".

 


מחפשים דירת 5 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר