פעילות הצופים בהדסה (צילום: יח"צ הצופים)
פעילות הצופים בהדסה (צילום: יח"צ הצופים)

מחזקים את הילדים החולים: שבט צופים הוקם בהדסה

קומונת החיים המשותפים ערכה את מחנה הקיץ בבית חולים הדסה עין כרם. מדובר בקומונה מעורבת של ש"ש דתיים וחילוניים החיים ביחד ומתנדבים בבית החולים ארבעה ימים בשבוע, במחלקת ילדים, בכירורגית ילדים ובמיון ילדים

פורסם בתאריך: 8.8.22 13:32

מחנה הקיץ של הצופים בבית החולים הדסה עין כרם: קומונת החיים המשותפים חתמה בסוף השבוע האחרון את מחנה הקיץ שלה בבית החולים הדסה עין כרם. במסגרתו, הילדים המאושפזים במחלקות יורדים לגן מרים – הגן שבתוך בית החולים, כאשר כל יום התאפיין בפעילויות צופיות אחרות הכוללות בישול צופי, ניווטים עם מפה, לימודים ועוד.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"הילדים ירדו לגן, נהנו והשתתפו בפעילות מיוחדת וכיפית שהרימה להם את חווית האשפוז הקשה במיוחד גם ככה במהלך החופש הגדול", מספרים בתנועת הצופים ומוסיפים: "כדי שהאווירה בבית החולים תרגיש קצת יותר "מחנאית" ו"צופית" הוכנה תפאורה ממש כמו במחנות קיץ – שלטי חזות ו"הידעת?", ולסיום המחנה האחרון של המחנ"ק, מתוכנן הפנינג מטורף לכל הילדים המאושפזים שיכלול מכונות אוכל, ג׳אגלינג, צלם מגנטים, ספר שיתוף חוויות, מוזיקה כיפית והרקדות".


(צילום: יח"צ הצופים)

(צילום: יח"צ הצופים)


"מדובר בקומונה מעורבת של ש"ש דתיים וחילוניים החיים ביחד ומתנדבים בבית חולים הדסה עין כרם ארבעה ימים בשבוע, במחלקת ילדים, בכירורגית ילדים ובמיון ילדים", מציינים בתנועת הצופים. "עובדים עם הילדים המאושפזים, מעבירים להם פעילויות, משחקים איתם ועושים איתם יצירות, עוזרים להרגיע אותם לפני טיפולים, כאשר גולת הכותרת היא הקמת שבט צופים בתוך הבית חולים שבו אנחנו מעבירים פעם בשבוע פעולה בקומות. כל זאת, עבור מגוון רחב של אוכלוסיות: חילונים, חרדים, דתיים לאומיים וערבים, וזו למעשה הייחודיות של הקומונה".


מחפשים דירת 5 חדרים בצפון העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר