קניון מלחה ללא קרדיט רפי צילם
קניון מלחה

מזעזע: תושב ירושלים נעצר בחשד לביצוע מעשים מגונים בילדה בת 3 בקניון מלחה

החשוד נלקח לחקירה במשטרה, ובשעות הקרובות המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום בירושלים. "נמשיך לפעול להגנה על קטינים, ולמעצרם של עברייני מין שינסו לפגוע בהם", מדגישים במשטרה

פורסם בתאריך: 4.9.22 11:28

משטרת ישראל עצרה אמש, מוצ"ש, חשוד בביצוע מעשים מגונים בילדה בת 3 בקניון מלחה לפני כעשרה ימים. החשוד, תושב ירושלים כבן 45, נלקח לחקירה במשטרה, ובשעות הקרובות המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום בעיר.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "לפני כשבוע וחצי בתאריך 25.8, התקבלה בתחנת מוריה של מחוז ירושלים תלונה מאם לילדה בת 3 על כך שיום קודם לכן בשעות הערב, במהלך בילוי עם ילדיה הקטנים בפעלתון בקניון בירושלים, בתה טענה בפניה כי אדם זר ביצע בה מעשה מגונה.

"בעקבות התלונה, פתחה המשטרה בחקירה במהלכה בוצעו מגוון פעולות חקירה בכדי לאתר את זהות החשוד במעשה ולהתחקות אחריו. אמש, בשעות הערב, עצרו שוטרי תחנת מוריה במחוז ירושלים את החשוד במעשה בעת שהיה ברכב, זאת בחשד לביצוע עבירות מין בקטינה".

עוד נמסר כי "החשוד, תושב ירושלים כבן 45, נלקח לחקירה במשטרה, ובשעות הקרובות המשטרה תבקש להאריך את מעצרו בבית המשפט השלום בעיר לטובת המשך החקירה ומיצויה".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "משטרת ישראל תמשיך לפעול להגנה על קטינים בכלל חסרי ישע בפרט, ולמעצרם של עברייני מין שינסו לפגוע בהם במרחב הציבורי ובכל מקום אחר".


רוצים גם לסגור עסקה? את היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר