הילדים מבלים ב"סי הוטל נווה אילן" (צילום: באדיבות האגודה למלחמה בסרטן)
הילדים מבלים ב"סי הוטל נווה אילן" (צילום: באדיבות האגודה למלחמה בסרטן)

פסק זמן של אושר: עשרות משפחות של ילדים וילדות החולים בסרטן התארחו ב"סי הוטל נווה אילן"

המשפחות הגיעו לחופשה במלון כדי לאגור כוחות לקראת המשך ההתמודדות הקשה ופתיחת שנת הלימודים. הנופש, שאורגן על ידי האגודה למלחמה בסרטן, נמשך שלושה ימים

פורסם בתאריך: 12.9.22 12:37

רגע לפני שנפרדו מהחופש הגדול, עשרות משפחות של ילדים וילדות, חולים ומחלימים מסרטן ובני משפחותיהם, התארחו במשך שלושה ימים ב"סי הוטל נווה אילן", בנופש המסורתי, שארגנה האגודה למלחמה בסרטן.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"עשרות משפחות מכל הארץ, מכל המגזרים והדתות, הגיעו לפסק זמן משגרת הטיפולים, מהמאבק במחלה, ומן המתח והחרדה היום יומית, ואגרו כוחות לקראת המשך ההתמודדות ופתיחת שנת הלימודים", מספרים באגודה למלחמה בסרטן.

"נופש המשפחות המסורתי", מציינים באגודה, "מאפשר לילדים חולי הסרטן, יחד עם הוריהם, אחיהם ואחיותיהם, לחזור ולבלות יחד כמשפחה, לאחר ימים ארוכים של פרידה, לאור השהיה הארוכה בבית החולים, ולהתאושש מההתמודדות הבלתי פוסקת עם חרדות, טיפולים וכאב".

"אחת המשפחות שנהנתה מנופש המשפחות היא משפחתו של ב' בן ה-12, שלפני כחצי שנה התגלה שחלה בלוקמיה – סרטן דם", עוד מספרים באגודה. "בין הטיפולים של ב', זכתה כל המשפחה לשלושה ימים של כיף ומרגוע".

אמו של ב' משתפת: "למרות שחששתי לשלומו של בני במהלך החופשה, הכל היה בסדר, ונהנינו מאוד. לכל אורך הנופש, האגודה למלחמה בסרטן דאגה שתהיה במקום רופאה ואחות, כך שיכולנו להתייעץ בכל עניין והרגשנו בטוחים. הנופש היה פסק זמן נעים וחשוב שאפשר לנו לצאת משגרת בית החולים וליהנות".

יש לציין כי נופש המשפחות השנתי הינו מרכיב אחד ממעטפת טיפול רב-תחומית, שמעניקה האגודה למלחמה בסרטן לילדים וילדות המתמודדים עם סרטן. מערך השירותים והתמיכה, כולל גם, השלמת חומר נלמד, חונכים מסייעים לילדים חולי סרטן מגיל גן ועד תיכון, הנעדרים תכופות מבית הספר בשל מחלתם, להשלים את החומר הנלמד בבית הספר; האגודה למלחמה בסרטן מעניקה מחשבים לילדים חולי סרטן (מגיל 9 ומעלה) שאין באפשרותם לרכוש מחשב; סטודנטים מלגאים מסייעים במחלקות האונקולוגיות השונות, לילדות וילדים חולי סרטן, לילדים בריאים שאחד מהוריהם חולה בסרטן ולאחים בריאים לילדים חולי סרטן.

האגודה למלחמה בסרטן מבקשת להודות לצוות המלון ולשף, שעשו מעל ומעבר עבור המשפחות והילדים ותודה לאחות ולרופאה שליוו את המשפחות לאורך כל הנופש.


מחפשים דירת 4 חדרים במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר