אוטובוס בירושלים (צילום: סופרבוס)
תחבורה ציבורית בירושלים (צילום: דוברות סופרבוס)

בשורה משמחת לנהגי סופרבוס בירושלים: החברה מעלה לנהגיה את השכר

השכר השעתי של נהגי סופרבוס באשכול ירושלים יעלה ל-53 שקלים. השכר יעלה בשלוש פעימות עד ינואר הקרוב. "אנו שואפים להמשיך ולשפר את תנאי העסקתם של הנהגים באשכול ירושלים", מסר הבעלים של החברה

פורסם בתאריך: 20.9.22 09:31

חברת התחבורה הציבורית סופרבוס, מקבוצת בליליוס, מודיעה כי חתמה על הסכמים להעלאת שכר נהגיה באשכול מרכז עירוני ירושלים, אותו היא מפעילה מאז יולי 2021. השכר יעלה בשלוש פעימות עד ינואר הקרוב.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


מסופרבוס נמסר כי "השכר החדש שנכנס לתוקף לראשונה ביולי האחרון, החל בשכר נהגים על סך 52 שקלים סה"כ לפי: בסיס שעתי 47 שקלים, בתוספת 5 שקלים (52 שקלים סה"כ) לשעת נהיגה בפועל, באוטובוס מפרקי בקו שירות. ו-49 שקלים סה"כ לפי: שכר בסיס שעתי 47 שקלים בתוספת 2 שקלים לשעת נהיגה בפועל, עבור אוטובוס עירוני בקו שירות.

"בתוך כך, שכר נהגי האוטובוסים בחברת סופרבוס צפוי לעלות בשתי פעימות בחודשים הקרובים: החל מחודש אוקטובר 2022, השכר יהיה 53 שקלים סה"כ לפי: שכר הבסיס השעתי לנהגים 48 שקלים לשעה בתוספת 5 שקלים לשעת נהיגה באוטובוס מפרקי בקו שירות, ו-50 שקלים סה"כ לפי: שכר בסיס השעתי 48 שקלים עבור נהיגה באוטובוס עירוני בתוספת 2 שקלים לשעת נהיגה בפועל בקו שירות".

"החל מחודש ינואר 2023 השכר יעלה ל-50 שקלים סה"כ לפי: שכר בסיס שעתי לנהיגה, ותוספת של 3 שקלים לשעת נהיגה בפועל של מפרקית", עוד נמסר מסופרבוס.

 

 

אלי בליליוס, ממייסדי ובעלי חברת סופרבוס: "סופרבוס רואה חשיבות רבה ביצירת תנאי עבודה נאותים לנהגי התחבורה הציבורית ככלל ולנהגיה בפרט. בתוך כך סופרבוס מאמינה כי לנהגיה מגיעים התנאים המיטיבים ביותר, ועל כן אנו שמחים על העלאת שכר זו. הנהגים הבאים במגע יום יומי עם אוכלוסיית הנוסעים, הם האלמנט החשוב ביותר בחברה, ואנו שואפים להמשיך ולשפר את תנאי העסקתם באופן מתמיד באשכול ירושלים וביתר האשכולות בהם אנו פעילים".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הדירות הגדול של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. נתנאל

    הדבר הכי מבאס שקרה לירושלים זה סופרבוס.נהיגה משוגעת של נהגים חסרי סבלנות באים מתי שבא להם לא עוצרים בתחנות משנים מסלולים לפי מה שבא להם איפה אגד נסיעה עם חוויה ואיכות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר