הדסה עין כרם משביל הדסה (צילום: דוברות הדסה)
הדסה עין כרם משביל הדסה (צילום: דוברות הדסה)

לאחר מרדף: עובד הדסה נעצר בחשד לגניבת צידנית תרופות תוך סיכון מאבטחי בית החולים

החשוד, תושב הצפון כבן 40, הובא בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו בארבעה ימים. "לא ניתן לאף אדם להרוס את שמם הטוב ואת מקצועיותם של עובדי הדסה", אומר מנכ"ל הדסה

פורסם בתאריך: 21.9.22 12:00

המשטרה עצרה עובד הדסה עין כרם, תושב הצפון כבן 40, בחשד שגנב תרופות בתוך צידנית מבית החולים, ולאחר מכן ניסה להימלט בנהיגה פרועה שסיכנה את צוותי הביטחון. החשוד הובא בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו בארבעה ימים.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשטרת ירושלים נמסר כי "אתמול, בשעות הבוקר, התקבל דיווח במשטרה מקצין ביטחון בית החולים בירושלים, על חשד כלפי עובד במקום שגנב תרופות בתוך צידנית. עפ״י הדיווח, החשוד ניסה להימלט בנהיגה פרועה שסיכנה את מאבטחי המוסד הרפואי עד שנעצר על ידם בעת שחסמו דרכו".

עוד נמסר כי "שוטרי תחנת מוריה של מחוז ירושלים שהוזעקו למקום, עצרו את החשוד, תושב הצפון כבן 40, לחקירה. בסריקות שנערכו, אותרה הצידנית מוסתרת בין השיחים על ידי המאבטחים. החשוד הובא בפני בית המשפט שנעתר לבקשת המשטרה, והאריך את מעצרו ב-4 ימים, עד לתאריך 23.9.22, לטובת המשך פעולות החקירה הנדרשות בעניינו".

מהדסה נמסר: "צוות מחלקת הביטחון בהדסה עין כרם, הביא למעצרו של עובד אשר נחשד בגניבת ציוד ותרופות. לאור חשד שהתעורר לפני מספר שבועות, צוות הביטחון החל במעקב ובירור פעולותיו של העובד באופן סמוי. בעת הדרישה לעכבו, השתלט צוות הביטחון על העובד אשר ניסה לברוח ברכבו, תוך גרימת סיכון לצוות אשר מסביבו. העובד עוכב עד להגעת המשטרה שעצרה אותו".

מנכ״ל הדסה, פרופ׳ יורם וייס: "אנשינו בהדסה הינם חוד החנית של מערכת הבריאות בארץ ולא ניתן לאף אדם להרוס את שמם הטוב ואת מקצועיותם, במעשים פסולים שאינם מייצגים את הדסה ואת ערכיה.
אני מודה לצוות הביטחון על פעילות מקצועית ומדויקת אשר הביאה למעצר ובוטח ברשויות החוק כי יפעלו בהתאם".


רוצים גם לסגור עסקה? היכנסו ללוח הדירות הגדול של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר