מלון וולדורף אסטוריה (צילום: עמית גירון)
מלון וולדורף אסטוריה (צילום: עמית גירון)

ירושלים בראש: מלון וולדורף אסטוריה נבחר כמלון המוביל הטוב בישראל לשנת 2022

זו הפעם הראשונה בה המלון הירושלמי זכה בתואר היוקרתי 'המלון המוביל הטוב בישראל' והוא מצטרף להישג הגדול של מלון יהודה שנכנס לרשימת 'המלונות המשפחתיים היוקרתים בעולם'. אבנר און, מנכ"ל המלון: "כבוד גדול למלון, לעובדיו, לרשת ולירושלים"

פורסם בתאריך: 25.10.22 14:43

גאווה נוספת לירושלים: אחרי ההישג הגדול של מלון יהודה מירושלים – מלון וולדורף אסטוריה נבחר כמלון המוביל הטוב בישראל לשנת 2022 על ידי ארגון התיירות הבינלאומיWorld Travel Awards  שפרסם השבוע את רשימת המלונות הזוכים בעולם התיירות והנסיעות לשנת 2022.

כזכור, כפי שפורסם ב"כל העיר", מלון יהודה נבחר לרשימת 'המלונות המשפחתיים היוקרתים בעולם' וגם נכנס לרשימת 'מלונות הספא הטובים במזרח התיכון'.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


World Travel Awards הינו ארגון בינלאומי הידוע כסימן היכר של איכות ומצוינות בתעשיית התיירות והחוגג השנה 29 שנות פעילות. מדובר למעשה בתחרות האוסקר השנתית של התיירות. "בכל שנה נבחרים מוסדות התיירות המובילים בעולם על ידי אנשי מקצוע וצרכנים מתחום התיירות עם מעל ל-650,000 הצבעות מ160 מדינות", נמסר ל"כל העיר". "השנה הייתה לתחרות חשיבות יתרה, שכן שנת 2022 נחשבת לשנת החזרה לשגרה אחרי הקורונה".

"למלון וולדורף אסטוריה זו הפעם הראשונה בה זכה בתואר היוקרתי 'המלון המוביל הטוב בישראל'", מוסרים בהנהלת המלון. "הזכיה נחשפה בטקס במלון ריץ קרלטון בעמאן. נציגי המלון הירושלמי קיבלו את ההודעה על הזכיה הבוקר".


הבריכה בספא של וולדורף אסטוריה (צילום: עמית גירון)

הבריכה בספא של וולדורף אסטוריה (צילום: עמית גירון)


אבנר און, מנכ"ל מלון וולדורף אסטוריה ירושלים: "כבוד גדול למלון וולדורף אסטוריה ירושלים ולרשת, לעובדי המלון ולירושלים על שהמלון זכה בתואר 'המלון הטוב בישראל'. מלון וולדורף אסטוריה עושה מאמצים רבים להוכיח כי אפשר לעשות תיירות מצוינת ולספק את השירות ברמה הגבוהה ביותר בעולם גם בתקופה מאתגרת זו.

"אני מבטיח כי נמשיך לשמור על רמת השירות הגבוהה, האווירה וחווית האירוח הייחודית כל כך למלון. אני מזמין את הקהל המקומי להגיע אלינו וליהנות מרמת האירוח, השירות, הספא והקולינריה שמעניק המלון”.

יש לציין כי מלון וולדורף אסטוריה בירושלים נבנה על יסודותיו של מלון היוקרה המפורסם – מלון פאלאס ונחשב לפרויקט המלונאי היקר ביותר בישראל עם עלות השקעה של כ- 150 מיליון דולר. במלון, אשר הינו מלון היוקרה הבינלאומי היחידי בעיר, 226 חדרים, מתוכם 29 סוויטות, אולם נשפים מפואר, חדרי ישיבות משוכללים, מסעדות גורמה, חדר כושר, ספא יוקרתי ורמת שירות ויוקרה שטרם נראתה בישראל.


מחפשים דירת 3 חדרים בדרום מערב ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר