(צילום: דוברות משטרת ירושלים)
(צילום: דוברות משטרת ירושלים)

ניסיון הלינץ' בבית חנינא בחול המועד סוכות – כתבי אישום נגד שישה מעורבים

צפו בתיעוד ממצלמות האבטחה: במהלך חול המועד סוכות שישה קטינים, תושבי בית חנינא, רגמו באבנים רכב עם בני משפחה במטרה לפגוע בהם על רקע לאומני ונעצרו. בימים הקרובים צפויים נגדם כתבי אישום

פורסם בתאריך: 25.10.22 18:53

במהלך חול המועד סוכות, באזור בית חנינא, שמונה קטינים רגמו באבנים רכב עם בני משפחה במטרה לפגוע בהם על רקע לאומני ונעצרו על ידי המשטרה. לאחר שהיום, שלישי, הוגשה נגד שישה מעורבים הצהרת תובע – בימים הקרובים צפויים נגדם כתבי אישום.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"במהלך חוה״מ סוכות, בתאריך 12.10 בשעות הלילה, התרחשו הפרות סדר אלימות במספר מוקדים במזרח ובעוטף ירושלים, בהם באזור בית חנינא", מדווחים במשטרה. "כוחות משטרה גדולים טיפלו בהפרות הסדר באמצעים לפיזור הפרות סדר ועצרו חשודים במוקדים השונים.

"באותו הערב, מספר פורעי חוק שהיו באזור בית חנינא, חלקם רעולי פנים, יידו אבנים לעבר רכבים שחלפו במקום תוך חסימת הציר עם פחי זבל ומשטחי עץ. מהחקירה במשטרה עולה כי החשודים ביצעו מארב מתוכנן במקום, ובשלב מסוים אחד מפורעי החוק סימן לאחרים באמצעות לייזר לעבר רכב, שבו היו בני משפחה תושבי נווה יעקב, שהתקדם לעברם. החשודים תקפו את הרכב ויושביו באלימות חמורה, באמצעות מטח אבנים שיידו לעבר הרכב ורדפו אחריו. נהג הרכב הצליח להימלט מהמקום, ובעקבות המקרה נגרמו נזקים לרכב, ונוסעת בתוכו נפגעה באורח קל".



"כוחות משטרה גדולים הוזעקו למקום", עוד מדווחים במשטרה, "פיזרו את הפרת הסדר באמצעים לפיזור הפרות סדר, ובמקביל המשטרה פתחה בחקירת המקרה שהוטלה על היחידה המרכזית במחוז ירושלים. לאחר פעולות חקירה מגוונת שבוצעו במשטרה, בימים שלאחר המעשה עצרו בלשי ימ״ר ירושלים שמונה חשודים, זאת בחשד למעורבותם במעשה שבוצע עפ״י החשד על רקע לאומני. כל החשודים שנעצרו – תושבי בית חנינא כבני 16-17. בביתו של אחד החשודים שאף תקף בעת מעצרו את בלשי המשטרה, נמצאו תלויות על קיר חדרו תמונות מחבלים מהחזית העממית.

"מעצרם של החשודים הוארך בבימ״ש, ובחקירתם התברר כי רצו לפגוע במכוון בכוחות המשטרה או ביהודים. היום, עם סיום החקירה במשטרה וגיבוש תשתית ראייתית כנגד שישה מהחשודים שנעצרו, הוגשו הצהרות תובע בבימ״ש מטעם הפרקליטות. כמו כן, מעצרם של החשודים הוארך היום בבימ״ש השלום בירושלים בשלושה ימים (עד ליום 27.10), ובימים הקרובים צפוי נגדם כתב אישום בגין מעשיהם החמורים שיכלו להוביל לפגיעה משמעותית בחיי אדם".

במשטרה מציינים ומדגישים כי "נמשיך לפעול בנחישות נגד פורעי חוק אלימים ומפרי סדר שיפגעו או שינסו לפגוע באזרחים או בכוחות הביטחון".


מחפשים דירת 3 חדרים בדרום מערב ירושלים? היכנסו ללוח הנדל"ן של "כל העיר"

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר