מסע משנים קודמות, אורי אנסבכר (צילומים: באדיבות אחריי, באדיבות המשפחה)
מסע משנים קודמות, אורי אנסבכר (צילומים: באדיבות אחריי, באדיבות המשפחה)

בראשון הקרוב: "מסע אחריי" לזכרה של אורי אנסבכר ז"ל

ביום ראשון, 30.10, יתקיים מסע לזכרה של אורי אנסבכר ז"ל, שנרצחה בידי מחבל ב-07.02.19 סמוך לעין יעל - המקום בו התנדבה בשירות הלאומי. "המסע עובר במקום בו היא נרצחה והוא משמר את זכרונה ואת המורשת שהותירה לנו", אומרים בעמותת אחריי

פורסם בתאריך: 27.10.22 18:54

ביום ראשון, 30.10, ייערך מסע לזכרה של אורי אנסבכר ז"ל, שנרצחה בידי מחבל ב-07.02.19 סמוך לעין יעל – המקום בו התנדבה בשירות הלאומי. המסע ייצא מגן אלמליח דרך פארק המסילה ויעבור מול עין יעל. "המסע מסמן חיבור לארץ, לעם ולערכים", אומרים בעמותת אחריי. "הוא עובר סמוך למקום בו היא נרצחה, ומסמן שאנחנו כאן ולא נזוז. המסע משמר את זכרונה ואת המורשת שהותירה לנו".


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


"המסע הוא יריית הפתיחה עבור חניכי המחוז, שמגיעים אלינו על מנת לקבל את הכלים להיות משמעותיים בשירות הצבאי ובהמשך בחברה הישראלית", עוד אומרים בעמותת אחריי. "בסוף המסע נערוך טקס קצר בו נעאה אנסבכר תספר לנו מעט על אורי ותחלוק איתנו את זכרונה. הטקס יתקיים בשיתוף בית נחמיה – הבית לשירות משמעותי, שתומך בפעילות אחריי בירושלים בצורה מלאה ומאפשר לנוער לקבל הכנה איכותית ומשמעותית לצבא".

"באחריי החניכים עוברים תהליך שמתחיל מכיתה י' וכולל הכנה לצו ראשון", מציינים בעמותה. "יחד עם הכנה פיזית ומנטלית גם לאלו המעוניינים בשירות קרבי מובחר, וגם לאלו שבוחרים בשירות בעל אופי אחר. כיום אנחנו עדיין בעיצומה של פתיחת השנה, וקולטים בכל יום חניכים חדשים לקבוצות השונות בעיר".

"זו השנה השלישית שהמסע לזכר אורי מתקיים בהובלת אחריי מחוז ירושלים", עוד מציינים בעמותה. "בתקווה לשנים קדימה להנציח את זכרה, לשמר את מורשתה, ובעיקר להראות שאנחנו כאן, ונמשיך להילחם על זכותנו להישאר כאן".

יש לציין כי עמותת אחריי מחוז ירושלים פועלת בשבע שכונות בעיר, ובנוסף קיימת קבוצה נפרדת לבנות.
לפרטים והרשמה ניתן לפנות ל-0549147167 (פאריאל אייל – רכז מחוז ירושלים).


מחפשים דירת 5 חדרים בקטמון? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר