הוונדליזם בבית הכרם (צילומים: דוברות המשטרה)
הוונדליזם בבית הכרם (צילומים: דוברות המשטרה)

הוונדליזם בכיכר דניה בבית הכרם: החשודים – תושבי השכונה בגילאי 17-16

עשרה ימים לאחר הוונדליזם הנוראי בכיכר דניה, שבו שברו ויטרנות של בתי עסק, ריסקו עציצים וגרמו לנזק רב - המשטרה עיכבה לחקירה שלושה חשודים, נערים בגילאי 17-16 שמתגוררים בבית הכרם והיו ככל הנראה תחת השפעת אלכוהול

פורסם בתאריך: 21.11.22 19:35

לפני כעשרה ימים, בבוקר יום שבת ה-12.11.22, התעוררו תושבי בית הכרם לוונדליזם רחב ממדים שבוצע במרכז המסחרי בכיכר דניה, שבלב השכונה. עשרות עציצים רוסקו, ריהוט נשבר ואף רוסקו ויטרנות של חלק מבעלי העסקים שפועלים בקומת המסחר. התושבים נדהמו וכעסו גם יחד, ועירבו את המשטרה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


במשטרת ירושלים מספרים כי "שוטרים שהוזעקו בבוקר יום שבת, גילו כי במקום הוסב נזק רב שכלל בין היתר גרימת נזק לחלונות ורכושם של בתי עסק במתחם. מיד עם קבלת הדיווח, החלה המשטרה באמצעות מחלק הנוער בפעולות חקירתיות ומודיעיניות תוך איסוף עדויות וממצאים בזירה ובסביבתה. לאחר ניתוח הממצאים, התחקו בלשי מחלק נוער תחנת מוריה והיום אותרו שלושה מהחשודים שהועברו לחקירה".

קצין נוער במשטרת ירושלים מוסיף: "נחקור את מקרה זה עד תום וצפויים להיחקר נערים נוספים בגרימת הנזק".


ניפוץ חלון ראווה של בית עסק בכיכר דניה (צילום: דוברות המשטרה)

(צילום: דוברות המשטרה)


כאמור, במסגרת החקירה התחקו עד כה החוקרים אחר מספר חשודים, שלושה מהם – נערים תושבי השכונה בגילאי 17-16 – הובאו מוקדם יותר הערב לחקירה בתחנת מוריה.

מפקח איתמר נווה, קצין נוער תחנת מוריה: "מדובר באירוע בו הסבו בני נוער נזק רב לבתי עסק ולכל הנקרא בדרכם. מיד לאחר קבלת הדיווח במשטרה פתחנו בחקירה ובוצעו מגוון פעולות על מנת להתחקות אחר האחראים למעשים אלו ולמצות את חקירתם בהקדם. לא מן הנמנע שייחקרו נוספים זאת עד שנגיע לחקר האמת. מתפקידנו להגן על ביטחון הציבור ורכושו, ולחקור מקרים מעין אלו שמתרחשים, לצערנו, תוך מיצוי יכולות ואמצעים".

 

 


הוונדליזם בבית הכרם (צילום: דוברות המשטרה)

הוונדליזם בבית הכרם (צילום: דוברות המשטרה)


מחפשים דירה בבית הכרם? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

תגובה אחת
  1. משהו שלא יקרה

    כולי תקווה כי הכיסים העמוקים של אבאל'ה ואמאל'ה יספיקו כדי לפצות על הנזקים, ואולי יישאר משהו עבור עגמת הנפש של הסוחרים והלקוחות.

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר