נפגעת עבירות מין, תקיפה, אלימות מינית (צילום אילוסטרציה: pixabay.com)
(צילום אילוסטרציה: pixabay.com)

אישום: בן 37 מירושלים ביצע עבירות מין בקטינים והחזיק חומרים פדופיליים

הפרקליטות הגישה כתב אישום נגד תומר מור, בן 37 מירושלים, בגין ביצוע עבירות מין בשלושה קטינים במשך תקופה ארוכה והחזקת חומרים פדופיליים. מכתב האישום עולה כי מור אימן נוער בסיכון בכדורגל וסוגי ספורט נוספים

פורסם בתאריך: 22.11.22 12:12

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט המחוזי כתב אישום נגד תומר מור, תושב ירושלים כבן 37, וזאת לאחר שביצע עבירות מין בשלושה קטינים שונים במשך תקופה ארוכה, וכן החזיק חומרים פדופילים של קטינים.

על פי כתב האישום, הנאשם, מיוזמתו וללא תמורה, אימן נוער בסיכון בכדורגל ובסוגי ספורט נוספים. במסגרת תפקידו נהג הנאשם להגיע לגני שעשועים ומגרשי ספורט בירושלים, שם פגש בילדים ונערים שהיו באותה העת במשברים משפחתיים ואישיים שונים.

עוד על פי כתב האישום, הנאשם התחבב על הילדים והנערים, הציע להם ולעיתים גם למשפחתם עזרה, והפך להיות גורם מרכזי ומוביל בחייהם של חלק מהילדים והנערים, לרבות הזמנתם לשהות עמו לילות רבים בדירתו. לאחר שיצר הנאשם קשרים משמעותיים עם הילדים והנערים, ביצע בהם מעשים מיניים רבים.

בכתב האישום מתואר כי באחד המקרים, יצר הנאשם קשר עם קטין בן 6 אשר ראה בו דמות אב. הקטין החל לישון בדירתו של הנאשם מספר פעמים בשבוע, אז ביצע בו הנאשם מעשים מיניים והורה לו שלא לספר על כך לאיש. מעשיו של הנאשם בקטין נמשכו מספר שנים בתדירות משתנה עד אשר הגיע הקטין לגיל 16. כמו כן וכאמור, ביצע הנאשם עבירות מין בעוד שני קטינים אשר היו עמו בקשר. בנוסף, במהלך השנים 2022-2020 החזיק הנאשם בטלפון הנייד שלו עשרות תמונות ועשרות סרטוני פדופיליה של קטינים.

יש לציין כי כתב האישום מייחס לנאשם ביצוע מאות עבירות של מעשה מגונה בנסיבות אינוס, מעשה סדום בנסיבות אינוס, גרם מעשה סדום בנסיבות אינוס, מעשה סדום, גרם מעשה סדום וכן עבירות של החזקת פרסום תועבה. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרו של הנאשם עד לתום ההליכים המשפטיים נגדו.

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר