רכב שיתופי של אגד 'תיק-תק' (צילום: אגד 'תיק-תק')
(צילום: אגד 'תיק-תק')

הפיילוט נכשל: אגד ביקשה שלא להאריך את שירות 'תיק-תק' בירושלים

שירות התחבורה הציבורית הגמישה יסיים את פעילות בסוף השנה, ב-31.12, וזאת לאור חוסר שביעות רצון ממספר הנוסעים. משרד התחבורה אישר את בקשת אגד ונוסעים שלהם יתרת נסיעות - יזוכו ישירות לכרטיס האשראי

פורסם בתאריך: 1.12.22 18:05

הניסוי נכשל: בתום תקופת פיילוט של כשנתיים – שירות התחבורה הציבורית הגמישה 'תיק-תק' יסיים את פעילותו בסוף השנה האזרחית – ב-31.12.2022 – וזאת לאור חוסר שביעות רצון ממספר הנוסעים, ובשל הפסדים שרשמה החברה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


ממשרד התחבורה נמסר היום, חמישי, כי "המשרד קיבל את בקשת חברת 'אגד', מפעילת שירות התחבורה הציבורית 'תיק-תק' בירושלים, שלא להאריך את השירות הניסיוני בתנאי הסבסוד הנוכחיים. המשרד יקצה את המשאבים המתפנים (כ-18 מיליון שקלים בשנה, ר"ג) מהניסוי לטובת הרחבת שירות התחבורה הציבורית הסדיר".

יצוין כי בחודש יוני האחרון פורסמו נתונים חלקיים שהעביר משרד התחבורה בנוגע לשירותי התחבורה הגמישה לפיהם ב-53 אחוז מזמן הנסיעות של 'תיק-תק' היו ללא נוסעים. זאת ועוד, מנתונים אחרים שמסר משרד התחבורה, ואשר פורסמו ב'כלכליסט', עולה כי בין מרץ 2021 לפברואר 2022 השתמשו בשירות 'תיק-תק' רק 18,000 נוסעים – ממוצע של 900 נוסעים ביום – מספר נמוך מאוד.

על פי הודעת משרד התחבורה מהיום, "משרד התחבורה בוחן בשלוש השנים האחרונות שירות מותאם ביקוש, במטרה לבחון רובד שירות נוסף של תחבורה ציבורית, השם דגש על רמת שירות גבוהה, אמינה, נוחה, מהירה ויעילה יותר. בתקופה זו נערכו שינויים במודל ההפעלה להיטיב עם השירות בירושלים, אבל לא הביאו לשיפור במדדי התפעול והשירות המתבקשים".

יצוין כי נוסעים המחזיקים יתרת נסיעות בשירות 'תיק-תק' יזוכו ישירות לכרטיס האשראי.

 

 


מחפשים דירת 4 חדרים בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים


תגיות:

תגובות

3 תגובות
  1. רבי חבקוקק הכהן

    בגלל הפקקים בעיר ובגלל שהם לא הגיעו לצפון ירושלים וזה לא זול עם נו עם זוג או שלושה עדיף מונית

  2. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    חבל שאגד לא הסכימו להאריך ……….. הם לא פרסמו את השירות כמו שצריך ולכן לא היו להם הרבה נוסעים

  3. משתמש אנונימי (לא מזוהה)

    לאנשים שנוסעים באוטובוס אולי היה יקר. אלה שנוסעים ברכב פרטי גילו שבגלל הפקקים והיעדר נת"צים לתיק תק לוקח אותו הזמן להגיע אגד לא ידעו להציג את היתרונות בפרסום ולא היו מספיק אכפתיים. חבל, כישלון עם אחראים, גם אגד, גם העירייה, גם משרד התחבורה

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר