פרויקט ברחוב בן טבאי (הדמיה: אבי בן חמו)
פרויקט ברחוב בן טבאי (הדמיה: אבי בן חמו)

ממשיכים להתחדש: עשרה פרויקטים של "פינוי בינוי" אושרו בירושלים

עשרת פרויקטים אלו נמצאים בשלבי תכנון וביצוע שונים ומסתכמים יחדיו לכ -2,600 יח"ד וצפויים להגיע לביצוע במהלך שלוש השנים הקרובות

פורסם בתאריך: 11.12.22 15:02

חברת דן נדל"ן, זרוע הנדל"ן של קבוצת דן תחבורה ציבורית, הפועלת בירושלים בתחום הייזום והתחדשות עירונית, מודיעה כי במסגרת תוכניותיה האסטרטגיות לשנה הקרובה היא תפעל בצורה מואצת להמשך קידום עשרת הפרויקטים של "פינוי בינוי" אותם היא מקדמת כיום ברחבי ירושלים. עשרת הפרויקטים בירושלים נמצאים בשלבי תכנון וביצוע שונים ומסתכמים יחדיו לכ -2,600 יח"ד וצפויים להגיע לביצוע במהלך שלוש השנים הקרובות.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


כעת מודיעה דן נדל"ן כי "בחודשים האחרונים זכתה בשלושה מכרזים לקידום פרויקטי 'פינוי בינוי' בהיקף של 1,000 יח"ד – בשכונת פסגת זאב מתוכנן פרויקט של כ-600 יח"ד חדשות, במתחם בגבול שכונת ארנונה-ארמון הנציב, מתוכנן פרויקט של כ-240 יח"ד חדשות, ובשכונת תלפיות הישנה בדרך חברון מתוכנן פרויקט של כ- 160 יח"ד על ציר רק"ל".

בדן נדל"ן מציינים כי "מכרזים אלו מצטרפים לפרויקטים שכבר מקודמים בירושלים, ביניהם ניתן לציין את מתחם סן מרטין בשכונת הקטמונים, שיהפוך לפרויקט חדש של כ-400 יח"ד חדשות, מתחם בן טבאי בגבול קטמון הישנה המתוכנן להיות פרויקט בוטיק של כ-150 יח"ד חדשות, מתחם הרצוג מול הגן הבוטני המתוכנן להיות פרויקט ברמת גימור גבוהה של כ-210 יח"ד, מתחם בשכונת הגבעה הצרפתית המתוכנן להיות פרויקט איכותי של כ-380 יח"ד חדשות ועוד".

יצוין כי פרויקט נוסף של דן נדל"ן בשכונת הולילנד, בשיתוף עם חברת 'רמי לוי נדל"ן', צפוי לקבל בקרוב את היתר הבניה. בפרויקט מתוכננים 3 מגדלים של 18 קומות עם 268 יח"ד, וחנייה תת קרקעית של 3 מפלסים, בהשקעה של 350 מיליון שקלים.

רועי גלעד דורון, ראש חטיבת התחדשות עירונית בדן נדל"ן: "החברה מביאה עמה וותק וניסיון רב לצד עוצמה פיננסית מהגבוהות ביותר בין חברות הפועלות בשוק הנדל"ן ובהתחדשות עירונית בפרט. דן נדל"ן רואה בהתחדשות עירונית בירושלים ביטוי משמעותי לערכיה: שקיפות ושותפות מלאה עם בעלי הדירות לכל אורך הפרויקט, חווית לקוח של חברת בוטיק  לצד חדשנות ורמת איכות וגימור גבוהה במיוחד. דן נדל"ן תמשיך בחידוש פני השכונות הוותיקות של ירושלים לצד המשך בניית הארץ בכל חלקיה".


מחפשים דירה במרכז העיר? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר