דגלי ארגון הטרור חמאס שנתפסו (צילום: דוברות המשטרה)
דגלי ארגון הטרור חמאס (צילום: דוברות המשטרה)

טרור ברשת – בת 17 מואשמת שהיללה את המחבל משועפאט בטיקטוק

על פי כתב האישום, הנאשמת ניהלה חשבון טיקטוק בערבית ובתמונת הפרופיל שבחרה היא נראית כשסרט ירוק ענוד לראשה, ומתחתיה בתיאור המילולי כתבה כך: "מפקדת של הנשרים, התהילה לשהידים, גיל 18". בהמשך הוסיפה את שם הארגון "חמאס" ולצדו לב

פורסם בתאריך: 18.12.22 13:36

פרקליטות מחוז ירושלים (פלילי) הגישה לבית המשפט השלום לנוער בעיר כתב אישום כנגד קטינה כבת 17, זאת לאחר שהביעה תמיכה בארגוני טרור ובמחבלים באמצעות פוסטים שפרסמה בחשבון הטיקטוק שלה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


על פי כתב האישום, שהוגש באמצעות עו"ד הדס עמיר, הנאשמת ניהלה חשבון טיקטוק בערבית ובתמונת הפרופיל שבחרה היא נראית כשסרט ירוק ענוד לראשה, ומתחתיה בתיאור המילולי כתבה כך: "מפקדת של הנשרים, התהילה לשהידים, גיל 18". בהמשך הוסיפה את שם הארגון "חמאס" ולצדו לב. כמנהלת וכיוצרת של חשבון הטיקטוק, שלטה הנאשמת בכלל התכנים שפורסמו בו וכן בתגובות לפרסומים, והיה ביכולתה לחסום עוקבים ולמחוק תגובות.

על פי כתב האישום, הנאשמת פרסמה בחשבון הטיקטוק שלה במספר הזדמנויות תכנים המביעים הזדהות עם ארגוני טרור ותמיכה במעשי טרור.

בנוסף, נכתב כי כך למשל, יומיים לאחר שנרצחה החיילת נועה לזר ז"ל, פרסמה הנאשמת פוסט שזכה לאלפי צפיות בו כתבה, "ג'נין, שכם, טולכרם, רמאללה, פלסטין". כמו כן, העלתה סרטון באורך 19 שניות בו נראות תמונות של המפגע עודי תמימי וכתבה, "ההגנה והדאגה של אללה, אבי השבע, או אבי האריה". ברקע התנגן שיר שמילותיו "כוח ואומץ, גאוותו וגבריותו, הוא מעולם לא הרגיש מתוסכל, השפיל את החיילים זה הגיבור משועפאט".

כתב האישום מייחס לנאשמת ביצוע עבירות של גילוי הזדהות עם ארגון טרור ותמיכה במעשה טרור. הפרקליטות מבקשת מבית המשפט להורות על מעצרה של הנאשמת עד לתום ההליכים המשפטיים נגדה.


מחפשים דירת 4 חדרים בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר