העבודות בצומת בר אילן (צילום: יח"צ)
עבודות בצומת בר אילן (למצולמים אין קשר לכתבה - צילום: יח"צ)

מחזקים את העסקים בתוואי העבודות: 40 שקלים מתנה לרכישה בעסקים בגילה ובציר בר-אילן

עיריית ירושלים תומכת בעסקים ומעניקה הטבת קנייה בעסקים הנמצאים על צירי עבודות הרכבת הקלה והפעם - בשכונות גילה ובבר אילן. תושבי ירושלים והשכונות רוכשים שוברים ב-10 שקלים בלבד, ויכולים לרכוש בשווי של כ-50 שקלים במגוון חנויות. ההטבה תקפה לחנויות המכבדות כרטיס 'ירושלמי'

פורסם בתאריך: 21.12.22 08:42

עבודות התשתית של הרכבת הקלה הן לא קלות לעיכול, לא עבור התושבים ובוודאי שלא עבור בעלי העסקים, שנאלצים להתמודד עם שינויים מרחיקי לכת בדרכי הגישה לעסקים, בהליכתיות וגם מתמודדים עם מפגעי אבק ורעש. במצב שכזה, לא בטוח שהלקוחות חוזרים וישנה, כך על פי דיווחים מלוקיישנים שונים ברחבי העיר, על ירידה בהיקף ההכנסות.

כדי לסייע לבעלי העסקים, עיריית ירושלים יוצאת במיזם תמיכה מיוחד בבעלי העסקים הקטנים והבינוניים, הממוקמים על תוואי העבודות ברחוב הגננת בשכונת גילה וציר רחוב בר אילן. במסגרת המיזם, שמבקש להחזיר את הלקוחות אל בתי העסק, ניתנת הטבה בסך 40 שקלים ללקוחות – הם ירכשו שובר בסך 10 שקלים, שערכו האמיתי בחנויות הוא 50 שקלים. את ההפרש לבעלי העסקים תשלים, כמובן, העירייה.


לעדכונים אחר כל הידיעות הכי חמות>>

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באנדרואיד

הורידו את אפליקציית "כל העיר" באייפון


האפשרות לרכישת השוברים מתאפשרת רק לתושבי ירושלים, חברי מועדון 'ירושלמי'. ניתן להצטרף למועדון בחינם באתר האינטרנט של עיריית ירושלים. בין העסקים המשתתפים במיזם: לה מיראז', פרחי עידן, מינימרקט המרכז, באגט הפעמון, יעקב הספר, דגי בר אילן, וואן פלוס, ימבלון בלונים, פיצה בר אילן, הרי אוכל ועוד.

"המטרה העיקרית במיזם הינה הגדלת הכנסות העסקים שנמצאים על צירי העבודות, חשיפה ללקוחות ולעסקים, והכרת בתי העסק הפועלים באזור לרווחת תושבי ותושבות השכונות", מציינים בעירייה.

"ירושלמים קונים מעסקים ירושלמים וזו לא רק סיסמא", מוסיף ראש העיר משה ליאון. "עיריית ירושלים פועלת למען בתי העסק הירושלמים הממוקמים לאורך צירי הרכבת הקלה בשכונות בר-אילן וגילה. אני קורא לכולן ולכולם ליהנות מההטבה וגם לסייע לעסקים השכונתיים. אני מודה לבעלי העסקים בצירי עבודות הרכבת הקלה על אורך הרוח וההתחשבות למען עתידה ופיתוחה של העיר ירושלים. אין לי ספק שהרכבת הקלה תהיה בשורה גדולה".

לרכישת ההטבה לחצו כאן.


מחפשים דירת 4 חדרים בהר חומה? היכנסו ללוח הנדל"ן של ירושלים

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר