מעצרים, מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)
מעצר חשוד (צילום ארכיון: דוברות המשטרה)

"אל תניחו את נשקכם" – ההסתה החמורה במסגד בשועפאט

לפני כחודש וחצי, במהלך תפילת יום הצהריים של יום שישי, דרשן משועפאט הסיתה לטרור ודיבר בשבחי השאהידים. בסיומה של החקירה - היום, שני, יוגש נגדו כתב אישום

פורסם בתאריך: 18.12.23 09:33

בעקבות תלונות שהגיעו מתושבים בפסגת זאב – היחידה המרכזית של מחוז ירושלים, פתחה לאחרונה בחקירה בעקבות חשד להסתה לאלימות וטרור בתוך מסגד בשועפאט.

על פי החשד של המשטרה, לפני כחודש וחצי, ביום שישי הראשון של חודש נובמבר, נשא הדרשן (בשנות ה-60 משועפאט) דרשה שבה הסית לטרור ולאלימות. "אל תניחו את נשקכם מידכם הוא סמל הכבוד והגבורה לא נשרוד בלעדיו… אנו לא ניפטר ממה שאנו נמצאים בו עד שניפטר ממי שלא ציית לאלוהים", כך על פי החשד נאם הדרשן בפני מאות מתפללים במסגד. בנוסף – הילל את השאהידים.

בלשי הימ"ר עצרו את הדרשן בתחילת חודש דצמבר ומעצרו הוארך מעת לעת בבית המשפט לצורך מיצוי החקירה והשלמתה. "עם סיום החקירה בימ״ר ירושלים בחשד להסתה, הוגשה נגדו הצהרת תובע, ובימים הקרובים צפויה פרקליטות מחוז ירושלים להגיש נגדו כתב אישום", נמסר.

"משטרת ישראל רואה בחומרה הסתה לטרור ולאלימות במסגדים ובכל מקום אחר. ידע כל אדם שמסית לאלימות ולטרור, בין אם מאחורי מקלדת ובין אם בתוך מסגדים, כי הזרוע הארוכה של המשטרה ושירותי הבטחון תגיע אליו ותחשוף אותו. המשטרה תמשיך לאתר ולעצור מסיתים, בכל זמן ובכל מקום ולפעול למצות עמם את הדין. כל מי שינצל בית תפילה להטיף לדברי שנאה והסתה לאלימות וטרור- יטופל במלוא החומרה".

 

 

 

תגיות:

אולי יעניין אותך גם

תגובות

🔔

עדכונים חמים מ"כל העיר"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר